TheOfficialSheep 15 Geplaatst 27 januari Rapport Share Geplaatst 27 januari Hey allemaal, Is het misschien leuk om chatgames in de survival server toe te voegen? Met kleine vragen over minecraft en torchcraft? Als je er dan eentje goed hebt krijg je een heel klein beetje coins als beloning? Zo blijft de chat ook lekker levendig. Ik hoor graag jullie mening! Spaghettisliert3 en MrAudio > 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Spaghettisliert3 1407 Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Ik vind dit eigenlijk wel een heel leuk idee. Dit zie je ook wel op sommige andere servers en het zorgt er inderdaad voor dat mensen geprikkeld worden actief te blijven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TheOfficialSheep 15 Geplaatst 28 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2 uur geleden zei Spaghettisliert3: Ik vind dit eigenlijk wel een heel leuk idee. Dit zie je ook wel op sommige andere servers en het zorgt er inderdaad voor dat mensen geprikkeld worden actief te blijven. Ja precies! Gooi er wat rekensommetjes in, vragen over Minecraft, TorchCraft etc. Zo blijft het lekker actief en hebben de users een manier om wat sneller aan coins te komen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bakas 0 Geplaatst 24 maart Rapport Share Geplaatst 24 maart bedankt, erg behulpzaam Citeren Link naar bericht Deel via andere websites