Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ACtC-3fS4PLae-Yiuj1U7sjsx6HjZU-SvPjsE41V

Hey! Het heeft even geduurd maar het Pumpkincitynieuws is er! De eerste maand van het jaar is weer voorbijgegaan. Er zijn veel dingen gebeurd op Torchcraft en in Pumpkincity. Dus laten we beginnen!

 

Prison opening

Na heel wat werk door veel mensen is na het lange wachten de nieuwe prison eindelijk open.  Er is ontzettend veel anders tegenover de oude prison! Er is een zeer grote stad, heleboel toffe mines en zo veel meer. Zelf heb ik nog niet veel vooruitgang gemaakt maar wel al de volledige stad gezien zover ik weet 😅.

ACtC-3fOjM1k3gCnPmaEeL1r2iBqyJ1g0e0KuWNj

 

Survival 1.16

Midden deze maand hebben we ook een grote update op survival gehad. We hebben een geheel nieuwe nether door 1.16 en nog wat andere leuke functies en verbeteringen. Er was niet zo veel om een video over te maken dus daarom is er geen video over. Voor wie wilt kan altijd nog de video van de 1.15 update kijken als je dat leuk vindt.

 

9 jaar event

Alsof dat allemaal niet genoeg was hadden we ook een super tof 9 jaar event. Je kon een parkour afleggen door verschillende dingen uit het verleden van torchcraft zoals de zomerspelen 2019, oude survival Spawn, survival 2, games, terra, kitpvp en meer. Ik heb zelf heel wat screenshots gemaakt en het event opgenomen dus als ik eens extra tijd heb zal ik nog een fotoalbum maken 😉

ACtC-3cy3KcsxsdkdNhkX3VBr1oHXdcjJpMxjO6mAqhxSml-n8Ece9zW66uB7YjD6RgsY8NjiutyiWVeh_CgMKQvWKR12aa07vC1tVyTeQsH7Ec-P0PmqXFRwAEchiHEEEQYMAmZ0sB5jFFl2QUMGjiKZ9i9=w1809-h943-no?authuser=1;

 

Pumpkincity:

  • Kerstboom weg

Tja, kerst is voorbij dus moest de kerstboom van Pumpkincity worden weggehaald. De hele kerstboom is opgeruimd alleen is hij nog niet opgehaald op het plein. Binnenkort zal hij worden opgehaald en opgeslagen voor het einde van het jaar.

ACtC-3dY69HSjFnDoEYh2vaMmeLFbJGkGsdn7eaM

 

 

  • Ziekenhuis Koos1

Stel je breekt opeens je been in de stad (je zou het maar voorhebben 😂), waar moet je dan heen? Sinds kort wordt er gewerkt aan een ziekenhuis door @Gigakoos waar je terecht kan. 

ACtC-3fQwa2Ream_51w5zhfiLMenP1yLpCUeQb09

 

  • Gevel gebouw

Het gebouw naast het event gebouw heeft nu een mooie gevel gekregen. Binnenkort wordt het afgemaakt met vloeren, muren etc. Zodat het daarna kan gebruikt worden voor bijvoorbeeld een andere speler.

ACtC-3ekRwGy2hbbTK60gS57oto8i3k0TXFwt7-N

 

  • Nieuw gebouw 😂

Natuurlijk wou Tibo weer eens aan een nieuw gebouw werken in de plaats van andere af te werken 😆. Deze keer wordt het waarschijnlijk een shopgebouw waar iemand wat zou kunnen verkopen.

ACtC-3fPqIbzpj_skbAw2q-EZ6OUYYraSLs6q1po

 

  • Nieuwe straat

Ook is er een nieuwe straat waardoor er meer variatie is in straten.  Langs de straatkant is er ook nog plek voor andere gebouwen.

ACtC-3f2caAJnLPjndp0-Y6Zvm_6aOP1P_pw5pDp

 

  • Gebouw Nathan

Nathan_03 heeft nu ook een gebouw in de stad. In het gebouw komt een SPA. De eerste verdieping is al af.

ACtC-3f9Ieg8IkIy3i0_Car2DxkBsGc9zJyfRmgv


 

Dit was het Pumpkincitynieuws van januari, binnenkort komt er nog een video over de hele prison map online en misschien meer 😉.

bewerkt door Tibo
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...