Spring naar bijdragen

Warp update survival


SaintSDevastatoR

Aanbevolen berichten

Beste Survivallers, 

Zoals sommigen onder jullie al opmerkten en door hadden is het warp overzicht weer behoorlijk gegroeid. We zien dat er een groot aantal warps momenteel niet gebruikt worden of van inactieve spelers zijn. Om het warps overzicht weer even up to date te maken hebben we dan ook besloten om ALLE warps (op enkele grote, bekende, projecten van oud spelers na) te verwijderen. 

Maar wat gebeurd er dan met mijn geld? Dat krijg je terug! Alle warps worden gerefund aan de actuele eigenaar van de warp.

Na dat alle warps verwijderd zijn (dit kan even duren want dit doen we handmatig) kunnen jullie gewoon weer opnieuw een warp zetten! Echter doen we wel iets om de drempel tot het zetten van een warp te verhogen. We verhogen namelijk de prijs van een warp naar 10.000 coins. 

Waarom doen we dit? Omdat we zien dat bij de huidige prijs de warps eigenlijk meer als speelgoed gebruikt worden dan voor speciale projecten. Als staff hebben we de warps altijd als iets gezien voor speciale projecten of voor spelers die echt een grote shop willen bouwen die niet op spawn past. Mocht het zo zijn dat door de verhoging er een grotere vraag naar shops op warp shops komt dan zullen we hier als staff aandacht aan besteden!

Daarnaast hebben we een nieuwe regel toegevoegd aan de specifieke survival regels. Het is niet langer toegestaan om meerdere warps op dezelfde locatie te zetten. Wil je toch twee of meer warps (bijvoorbeeld voor verschillende secties van je shop die ver uit elkaar liggen) vraag dan even een moderator of admin of hiervoor een uitzondering gemaakt mag worden.

We hopen dat alles duidelijk is, mocht je vragen hebben dan kun je deze ingame stellen of als reactie op dit topic achterlaten.

Met vriendelijke groet,

Het survival-team

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Langs de ene kant vind ik het jammer dat de prijs omhoog gaat naar 10k maar langs de andere kant begrijp ik het wel dat warps eigenlijk niet echt "speelgoed" zijn. 

Persoonlijk vind ik 10k erg veel voor mij (33k heb ik) maar, er zijn ook wel spelers waarbij 10k hetzelfde neerkomt als vroeger bij mij 2.5k. Alsnog vind ik dit wel een goede beslissing om de warps op te ruimen en de prijs te verhogen. 

Zelf ga ik daarom alleen mijn warp Pumpkincity terugzetten en ergens gewoon een wool portal naar Userdorp 😉.

TiboDP

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...