Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ACtC-3ePrzNZAY1P6oC4e-Xmz7baAdcJqVn2JYyg

Er is weer een nieuw Pumpkincitynieuws. Er zijn een heleboel toffe dingen gebeurt dus laten we beginnen!

 

Video prison

Deze maand heb ik een video gemaakt over prison. In de video zie je de 25 belangrijkste plekken op prison. Je ziet er bijvoorbeeld de houtmine, de makelaar, de Zandline, lamafarm en meer!

 

Valentijn event

Met Valentijn deze maand was er een leuk event. Eerst was er een toffe spleet waar je niet mocht campen 😑. Daarna viel je tot bij de pvp waar ik niet lang kon blijven 😂. Ook is er een video over mijn screenshots van het event en die van andere spelers. 

 

 

Buildbattle

Er is weer wat nieuws op creative, buildbattle! Een ontzettend leuke toevoeging voor creative. Je krijgt er 10 minuten om het mooiste bouwwerk te maken in een bepaald thema tegen andere spelers. 

ACtC-3cw65WEM3N0eS-lXZNfBjDFgl9ewCGk6P6t

 

Pumpkincity

  • Bankjes

Om de stad wat gezelliger te maken zijn er op verschillende plaatsen in de stad bankjes toegevoegd. Bijvoorbeeld bij de bushalte aan het water zijn er een heleboel banken toegevoegd. Je kan er even gezellig gaan samenzitten met een paar andere spelers of een toffe screenshot samen maken.

ACtC-3d5yg0y_yjvqaCE71VndpHBG3G_KKVa5hrN

 

  • Verderwerken eerste gebouw

Het eerste gebouw is buiten vrijwel klaar. De buitenste muren zijn gezet en de voorkant is helemaal af. Binnenkort wordt het helemaal afgewerkt en verkocht aan een speler!

ACtC-3eDm4IaXBrqp5S5J1AqghZPZT07ZMQwVqI-

 

  • Verderwerken zomerspelen gebouw

Het zomerspelen gebouw is bijna af. Je kan hem binnenkort kopen om jouw wat kleinere maar gezellige gebouw van te maken. Je kan hem al reserveren door een bericht naar Tibo#7136 op discord te sturen.

ACtC-3f46PTOfxuRvMKuxKFUvtHTWOhzT0BSLzCr

 

  • klaproos winkel

Er is weer een nieuwe winkel in de stad! @klaproos heeft ook in Pumpkincity een vestiging van zijn Bannershops. De winkel is aan de rand van het plein op de hoek van de straat. 

ACtC-3d1URd6RS8IzRtmL7ginWhh0qE2SUm-knaC

 

  • Straat afgezet

Er is wat aan de hand op de weg! Op het einde van de weg is de straat kapot maar, dat is niet alles. Ook wordt er gewerkt aan een brug! 

ACtC-3eCZDzmEFdu7K1vZBJa7PXUB8DiI5AQnjKn

 

  • Brug

Een brug dus! Maar waarom? Geen idee 😂. Het idee van een brug dateert al van het begin van Pumpkincity. Ik wou al lang een brug maken maar nu ben ik er echt aan begonnen. De brug komt uit aan de overkant waar momenteel niets is maar dat kan nog veranderen. 

ACtC-3fEAWRjyDdnqBMlqhnqzssMC0kHa2b3ktfU

Datum: 23/04/2019

ACtC-3cwKqhtLoEMfgkeGDK4YfScanxdpx6MTecT

 

  • Winkel Divinaaa

Divinaa wou heel graag wat doen in de stad dus heeft een winkel gemaakt. Je kan er van alle handige dingen kopen zoals: stenen, hout, quartz en meer. Het gebouw is 1 van de 3 stenen shopgebouwen aan de rand van de stad dus neem zeker een kijkje!

ACtC-3dk8TvezlrrgSPXLl8bIBgjLItjr6uWT2lK


Dit was het Pumpkincitynieuws van februari voor deze keer! Er is ook een video online gekomen van het 9 jaar event.

 

 

bewerkt door Tibo
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...