Spring naar bijdragen

De paashaas zit in.... PINKJAIL!?!


framber

Aanbevolen berichten

Hey jij daar!

Zoals elk jaar is er natuurlijk weer een paas event! De Paashaas dacht dat hij vandaag even kon spieken op Event vandaag! maar hij wist niet dat er een middagklok was!

@111age heeft hem natuurlijk een fixe boete gegeven en in pinkjail gestopt omdat hij tussen 13:00 en 18:00 op de server was!

Door dit alles zal het paas event niet op 4 april beginnen maar op 9 april om 13:30. Het event zal open blijven tot 11 april 20:00.

Hopelijk vinden jullie dit niet erg! 

we gaan zoals gewoonlijk weer eitjes zoeken!

Het gaat als volgt! als je een paasei hebt gevonden moet je met je rechter muisknop erop klikken.  Wanneer je ze allemaal hebt gevonden zouden we graag willen dat je hieronder een screenshot stuurt waar jijzelf op staat en rechts in beeld de aantal gevonden eieren. Daarna verloten wij onder alle spelers die screens hebben ingestuurd 3 prijzen

1. Eventwinaartag + Unieke paas skull+ coupon van 15 euro

2. Unieke paas skull + Skullpakket naar keuze op een gamemode naar keuze

3. Unieke paas skull + Lobby gadgets

De bouwers/ instellers hebben heel hard gewerkt aan deze map dus hierbij alvast een bedankje aan iedereen die heeft meegeholpen! 

Hopelijk zien we jullie dan!

Alvast fijn pasen gewenst en stay safe!

Het event team

 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe de prijzen worden bepaald, maar als ik 3e ben mogen mijn lobby gadgets naar @Chielemans want ik heb ze al van supporter. Groetjes! Was een leuk event!

Edit:

Ook als er random gekozen wordt en ik win :)

bewerkt door Drber
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...