Spring naar bijdragen

Help de Paashaas met ontsnappen uit de Pinkjail!!!


duncan1612

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

zoals jullie weten zit de arme Paashaas opgesloten in de Pinkjail :o. Hij overtrad de middagklok, dat was inderdaad wel een beetje stout. Omdat het Pasen is kan de Paashaas natuurlijk niet ontbreken , want Pasen zonder Paashaas is geen Pasen! Om de Paashaas te bevrijden hebben wij jullie hulp dringend nodig.  Jullie kunnen de paashaas helpen door middel van de geheime lettercode te ontcijferen. Op de Spawn van Survival zijn daarom allemaal Skulls met Letters erop verstopt door @111age. De Letters vormen samen een superduper geheime code, weten jullie deze te ontcijferen dan  kan de paashaas ontsnappen en komt hij misschien wel een beloning brengen ;). Oh en een kleine Tip, het zijn 17 Letters, dus doe je best!

 

Hoe lang heb ik Tijd?!

Om alle Skulls te zoeken hebben jullie Tijd t/m Maandag 23:59 en daarna zullen de inzendingen willekeurig uitgekozen worden. Dus geen stress. Het zijn er drie in totaal! 

 

Hoe kan ik mijn antwoord inzenden?

Als jij de volledige Code hebt, kun je die inleveren via Google Forms. Klik hier maar op het Linkje -> https://forms.gle/fWSSoC45AwrH56gXA

 

Wat zijn de Prijzen?

Alle drie de Winnaars krijgen de zelfde prijs! Als je wint krijg je een Shulker met allemaal leuke spulletjes erin. Wat precies is nog eventjes een geheimpje ;).

 

Maar waarom moest de Paashaas perse de Middagklok op 1 April overtreden?! Verzin daar maar een leuk antwoord op en de origineelste krijgt en leuk extraatje! 

 

 

Fijn Paasfeest iedereen! #FreeThePaasHaas

-Het Survivalteam

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

HAI,

De winnaars van de Speurtocht zijn @jale1, @broodje_nl en @superrrhelena. Jullie kunnen mij ingame een msg sturen dan krijgen jullie van mij de Prijs.

https://imgur.com/a/3xX0rSl

En de Winnaar van de Bonusvraag is @funny_men300. Ook jij kunt mij een msg sturen ingame 😉. -> " De paashaas was bezig met zijn verrassingseieren te maken voor de arme kindjes van op torchcraft,en hij kwam er net 1 te kort dus ging hij nog een paasseitje halen, maar toen werd hij betrapt door de boze 111age die doorhad dat de paashaas geen verrasingsei had gemaakt voor hem, maar wel voor de rest van tc! Dit vond age niet kunnen, rood van de woede gooide hij de paashaas in de pink jail, hij maakte het excuus dat de paashaas zijn middagklok overtreed zodat niemand het in vraag zou stellen. Maar diep vanbinnen was het omdat age gewoon verdrietig was dat hij geen speciaal paasei ging krijgen van deze speciale paashaas.

Maar little does he know: de paashaas was juist opweg om zijn paasei te maken :("

 

 

Thanks voor het meedoen iedereen, tot uhh volgende keer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei duncan1612:

HAI,

De winnaars van de Speurtocht zijn @jale1, @broodje_nl en @superrrhelena. Jullie kunnen mij ingame een msg sturen dan krijgen jullie van mij de Prijs.

En de Winnaar van de Bonusvraag is @funny_men300. Ook jij kunt mij een msg sturen ingame 😉.

 

Thanks voor het meedoen iedereen, tot uhh volgende keer!

Gezien er een stafflid gewonnen heeft wou ik er even aan toevoegen dat alleen @duncan1612en ik het woord wisten wat verstopt is. De andere staff hebben we hier (bewust) niet in meegenomen zodat ook zei eens mee kunnen doen aan leuke actie op spawn! De namen zijn zoals jullie kunnen zien 100% random gekozen met de randomnamepicker!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...