Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ACtC-3cxkFBy2GIoHv_H8JJ0hLXEFPK4HqjHQlrH

Welkom bij het het Pumpkincitynieuws van april! Een week later dan normaal maar het is er toch 😉. In dit Pumpkincitynieuws zie je heel wat toffe video's en wat aanpassingen in de stad. 

 

Buildbattle survival

Aan het einde van de maand is er op survival een bouwwedstrijd begonnen. Het thema ervan is een gebied bouwen dat in Minecraft zit of wat je heel graag in Minecraft zou hebben. De screenshot was nog van eind april dus toen was het nog leeg haha.

ACtC-3fN0Z8bDq_pSbZniaojwVRG9A6tuxxtqr0T

 

Alle rankfuncties op survival

Afgelopen maand heb ik een video gemaakt waarin je alle rankfuncties van survival ziet. De video duurt bijna een half uur maar je kan via de hoofdstukken gaan naar de rank die je wilt bekijken.

 

Paasevent 2021

In het begin van de maand was er een zeer tof Paasevent! Net als de vorige jaren moest je eitjes zoeken in een prachtige map. Ik heb van het Paasevent een video gemaakt en een screenshots video.

 

Pumpkincity

  • Nieuw zandsteengebouw

Natuurlijk heb ik weer een nieuwe gebouw gemaakt! Deze keer weer een gebouw uit zandsteen wat geleden is sinds het appartementsgebouw met kledingwinkel dat één van de eerste gebouwen was in de stad. Dit gebouw wordt eigenlijk een beetje hetzelfde onderaan is er plek voor een kledingwinkel en bij de rest van de verdiepingen is er plek voor toffe appartementen. Het gebouw geeft een etalage langs beide kanten.

ACtC-3czX5DjlU_TuVmuoq9ob3-Ptml9-WYC46Df

 

  • Nieuw glasgebouw

Ook is er nog een nieuw gebouw. Het is een redelijk klein gebouw aan de rand van de stad waar ook de nieuwe gebouwen van vorige maand staan. Je kan er een klein winkeltje maken om dingen te verkopen als het gebouw van een speler wordt. Het gebouw is nog niet helemaal af dus dat zie je binnenkort.

ABSRlIqQZHtihXZ2nWCKzLQvWE-X2MrommwZuPdJ

 

  • Extra bankjes

Op het plein was er nog een leeg stukje naast de bushalte. Dus ik dacht laten we die opvullen met wat leuke tafeltjes en bankjes! Waarschijnlijk komt er later nog wat anders in de plaats maar dat weet ik nog niet meteen.

ACtC-3dIMzjvePz-ssZdfKyHsVYiKyxKiFUOHJyq

 

Dit was het dan voor het Pumpkincitynieuws van april! Sorry dat het te laat was de volgende keer zal het wel gewoon op tijd zijn 😉

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...