Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ACtC-3eD7D9XA0nxuSM6quasWfr0n3tQ40ubRsnu

Welkom bij het Pumpkincitynieuws van mei! Deze maand waren er heel wat nieuws dingen en veranderingen. Op YouTube zijn bijvoorbeeld al mijn beschrijvingen, kanaalnaam etc. veranderd en in de stad zijn er heel wat nieuwe gebouwen en zelfs uitbreidingen 👀. Laten we beginnen!

 

YouTube veranderingen

Op het YouTube kanaal zijn ook een aantal dingen veranderd. Ik heb mijn naam veranderd naar Tibo - Torchcraft in plaats van Tibo. Ook heb ik ALLE beschrijvingen onder de video's aangepast. In de nieuwe beschrijving kan je nog meer terugvinden zoals fotoalbum links die bij de video horen, bedankjes, korte inhoud en meer! En natuurlijk heb ik @Mappors zijn kanaal bij de aangeraden kanalen gezet 😉.

ACtC-3dnLSbh79zM8P64-_nsyrymjSD7dww0WdwV

 

Pumpkincity

  • Zandkasteel

Als voorbereiding voor de zomer dacht ik om gewoon nu al te zorgen voor een leuke versiering in het midden van het plein. Bij het zandkasteel speelt een gevecht af tussen team gold en team iron. Zal team iron het kasteel kunnen veroveren 🤔.

ACtC-3cgWFHCy96T9hajBZoPymhHifrEvDXTPkQR

 

  • Vloer gebouw

In het nieuwe gebouw van vorige maand is nu ook al de vloer gelegd. De vloer is redelijk normaal maar gewoon prima 😆.

ACtC-3c5XEiMgxhytK0VZxkNERNgYgd39bJFa05_

 

  • AET gebouw

Er waren al plannen voor het AET gebouw op een andere plaats maar die is er toen niet gekomen. Nu is er rond het plein wel een AET gebouw gekomen. Het gebouw staat op de hoek van de straat. 

ACtC-3e8WlE41KOA0AgEFywgdTB_wJnrfZyft_xS

 

  • Claims in de buurt

Rond de stad waren een aantal claims. Voor die claims heb ik een ticket aangemaakt voor toekomstige uitbreidingen. Ook waren er weer random bouwwerken net buiten mijn claim die ik heb gesloopt.

 

  • Uitbreidingen 👀

Misschien heb je het al op de dynmap gezien dat er lijnen van Stone rond het gebied bij de stad zijn gemaakt. Die lijnen zijn er om het gebied van de stad uit te gaan breiden deze zomer. Niet dat dat nodig was maar is gewoon leuk 😛. Ook heb ik het idee om deze zomer van het platform maken daar een timelapse te gaan maken. Zoals het liken bij Pumpkincity dat mijn eerste video was (Video: ). Dat zullen we dan allemaal zien 😉. 

ACtC-3c4yuhE60XMtRkVbSlyw6E4jG1ncX9UPu2p

 

  • Ramengebouw af!

Het ramengebouw of hoe je het moet noemen is af. Je kan het gebouw nu ook kopen om er iets leuks in de maken. Het gebouw is niet extreem groot maar er is zeker voldoende plaats. Deze zomer zal ik ook het topic met alle gebouwen die je kunt kopen vernieuwen. 

ACtC-3fjB6F_uxn-mmddPiVmhrtLJ6z0HWjzpLK1

 

Bedankt voor het lezen van het Pumpkincitynieuws mei! Eind volgende maand zal ook het pumpkincity overzicht worden bijgewerkt en onder elke video op YouTube het Pumpkincitynieuws ook komen te staan.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Super leuk dat je je YouTube kanaal ook zo actief onderhoudt! Ik vroeg me wel nog af: staan er eigenlijk al veel pumpkins in Pumpkincity? 🎃

Ja ik probeer vaak om wat video's te maken als er tijd voor is. Heb ook nog ene hele lijst met video ideeën 😛. Wat pumpkins betreft zijn er niet zo veel maar daar kunnen we verandering in brengen in de toekomst 😉.

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...