Spring naar bijdragen

Ik Heb een Peiling!!


TorchCraftRapid

Beste Gamemode  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat Vinden jullie de best gamemode op torchcraft, ik laat je kiezen



Aanbevolen berichten

Wat elke gamemode boven alles leuk maakt zijn de spelers. Ik denk dat we dat allemaal wel gemeen hebben, omdat we anders wel gewoon single player zouden spelen. Skywars is een minigame, dat zie ik meer iets als wat je af en toe even speelt. Prison en Skyblock zijn de echte game modes waarbij je echt volgens de modus moet spelen en verder te komen en dat vind ik van tijd tot tijd echt leuk, maar je wordt ook erg gelimiteerd in wat je kunt doen en daarmee kakt die interesse een beetje in na een bepaalde tijd. In survival ben je meer vrij om te doen wat je wilt al zijn er wel meer restricties dan in een gewone minecraft single player, maar ook plugins die het weer interessanter maken en dat samen met dat je met andere spelers samen speelt maakt het voor mij leuk. Ik dacht ik beargumenteer mijn keuze even.

Je bent wel Creative vergeten in je lijstje, wat ook erg leuk kan zijn. Alle blokken tot je beschikking en dingen als world edit, met een leeg canvas waar je op kan bouwen wat je wilt. Vaak wordt deze gamemode gebruikt om dingen te proberen voor andere gamemodes, maar je kan ook prima een heel project op creative zelf neer zetten! (Zo heb ik een pretpark)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...