111age Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 In dit topic kan je discussiëren over het nieuwsitem: Nieuwe moderator + Veranderingen staffteam.. Hey allemaal, Een klein nieuwsbericht want de afgelopen weken hebben we een beetje gereorganiseerd binnen het staffteam. Mocht je de discord gevolgd hebben weet je het meeste waarschijnlijk wel maar voor de mensen die dat niet doen, hierbij even kort nieuwsberichtje. Ten eerste kunnen wij @Mappors feliciteren met zijn nieuwe mod tag. Mappors heeft zich ontzettend hard ingezet voor het content team van de server en het prisonteam en vandaar heeft hij deze (Ietwat snelle) promotie gekregen. Wij wensen hem veel succes. Ten tweede zijn xRobert010 en SlamBam van skyblock verhuist naar prison. In ruil daarvoor zal ik de komende tijd als skyblock admin Ambie wat ondersteunen. Jeroen123 zal mijn technische taken op prison overnemen, ookal blijf ik wel achter de schermen hier nog wat hangen. Ten derde hebben wij de sollicitaties voor skyblock geopend dus mocht je ons team willen versterken: http://help.torchcraft.nl/algemeen/staff-worden Dat was het weer, fijne middag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden