Spring naar bijdragen

Nieuwe moderator + Veranderingen staffteam. (nieuws)


111age

Aanbevolen berichten

In dit topic kan je discussiëren over het nieuwsitem: Nieuwe moderator + Veranderingen staffteam..

 

image.png

Hey allemaal,

Een klein nieuwsbericht want de afgelopen weken hebben we een beetje gereorganiseerd binnen het staffteam. Mocht je de discord gevolgd hebben weet je het meeste waarschijnlijk wel maar voor de mensen die dat niet doen, hierbij even kort nieuwsberichtje.

Ten eerste kunnen wij @Mappors feliciteren met zijn nieuwe mod tag. Mappors heeft zich ontzettend hard ingezet voor het content team van de server en het prisonteam en vandaar heeft hij deze (Ietwat snelle) promotie gekregen. Wij wensen hem veel succes.

Ten tweede zijn xRobert010 en SlamBam van skyblock verhuist naar prison. In ruil daarvoor zal ik de komende tijd als skyblock admin Ambie wat ondersteunen. Jeroen123 zal mijn technische taken op prison overnemen, ookal blijf ik wel achter de schermen hier nog wat hangen. 

Ten derde hebben wij de sollicitaties voor skyblock geopend dus mocht je ons team willen versterken: http://help.torchcraft.nl/algemeen/staff-worden

Dat was het weer, fijne middag allemaal!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...