Spring naar bijdragen

Waarom is skyblock dood :(


SuperPro148

Aanbevolen berichten

Ik denk zelf dat het wel weer eens tijd is voor een reset op skyblock :)

Iedereen weer in die beginfase van farms opbouwen en challenges completen etc.
Na een tijdje is die nieuwigheid eraf, hebben spelers miljoenen en alle farms mogelijk zo groot mogelijk en dan ja.. dan heb je het eigenlijk uitgespeeld.

Dus ik ben voor reset :D

Sterker nog, ik denk dat het wel een vet idee is om in bepaalde tijd restricties te gaan werken. Bijv in 'seizoenen' werken. Wie haalt de top in een bepaalde tijd restrictie? Dat idee.

bewerkt door Drber
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even om hierop in te gaan heeft skyblock op het moment inderdaad een beetje stilte. Dit komt denk ik om verschillende reden natuurlijk gaan oude spelers zo nu en dan weg, meeste mensen gaan vroeg of laat door met het leven of stoppen met minecraft en daar is niet echt wat aan te doen helaas. Andere zitten nu in hun laatste weken voor de vakantie en zijn daardoor een beetje druk of sommige mensen zijn zelfs al op vakantie,


Dat gezegd te hebben: Ambie, ik en Michel zijn voor skyblock wel begonnen om eens een plan te maken om skyblock wat meer leven te geven en het team dat de afgelopen jaren nogal verzwakt is (Vooral t vertrek van Xoezer) weer wat her op te bouwen. Dus mocht je als oude speler of speler van skyblock nog input hebben zoals Drber hierboven al heeft horen we het graag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat een reset wel zou helpen dan moet iedereen namelijk weer bij het begin beginnen er zijn namelijk zat spelers die enkel en alleen online zijn om te sellen omdat hun farm zo veel produceert dat ze met 2 vingers in hun neus miljoenen maken. heb zelf bij Alphawolf achter de schermen van hun farms mogen kijken en die zijn echt enorm. Het lijkt me dat als je in zo'n positie zit de 'fun' er ook een beetje af gaat. spark net Skykill4 even en die doneerde aan mij even 100k niet dat die het mist of zo.

 

dus ja ik denk dat iedereen om 0 beginnen wel zou helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...