Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

AM-JKLWKWY54wMJFwCG4fok5CCaMgQclIZg0YNI_

Hey en welkom bij een gloednieuw Pumpkincitynieuws! De vakantie is voor velen begonnen, ook voor mij. In het begin van de maand is er niet veel gebeurt omdat ik examens had maar afgelopen week is er extreem veel gebeurt. Laten we maar direct beginnen!

 

Schapen bij Spawn

Waarschijnlijk weten velen van jullie het niet of speelden toen nog niet maar ongeveer 2 jaar terug. Toen had ik een tijd lang veel gele wol nodig dus had ik een heleboel schapen. Toen ik geen wol meer nodig had had ik toen alle schapen met leads bij spawn gezet 😝. Dat leek mij zeer leuk om nog een keer opnieuw te doen dus heb ik voor wat schapen gezorgd en die dan met @ItzKateLynn bij spawn gezet. (De kleur oranje was niet perse voor Nederland maar eigenlijk voor Pumpkincity 😂)

AM-JKLUctQML57GSgiS0EffLq2u0lN5OxNVbY0Wx

 

YouTube plannen

Nu de vakantie is begonnen heb ik weer heel wat tijd om video’s te maken. Ik heb een heel lijstje met ideeën voor video’s, natuurlijk niet allemaal voor deze vakantie te maken. Wat er al zeker zal komen is een Timelapse van het platform bouwen, een video over claimen en trusten, Pumpkincity na 2 jaar, Opnieuw verdergaan met 10 survival 2 bases, de evolutie van de Torchcraft site en meer! Ik heb al voor verschillende video’s voorbereidingen gedaan en zal ze beginnen maken als ik mijn nieuwe computer heb want zoals sommige wel merken heb ik soms een beetje lag 😑

 

Claimen

Bij de stad zijn er extra plekken geclaimd om ervoor te zorgen dat er geen andere mensen bouwen of zelfs claimen. Zelf heb ik niet extreem veel claimblocks dus heb ik hulp gekregen van lieve @Dubbeh_ die met zijn alt een heel groot stuk heeft kunnen claimen voor mij!

 

Pumpkincity

  • Timelapse

Zoals al gezegd eerder in het Pumpkincitynieuws zal er weer een nieuwe Timelapse komen. Deze keer zal het gaan over het platform bouwen bij het nieuwe deel bij Pumpkincity. Voor al dat stone is er al een platform gemaakt met wat kisten. Meer info zal je waarschijnlijk een van de komende weken op het forum en in de discord te zien krijgen. Kan jij herkennen waarop het gebaseerd is?

AM-JKLV4Z0kUA5GZxfw2eCdCOXigrbHeD-s_gC69

AM-JKLX_RIjuMsLJPxE-Gs2pVE_lwet8Lr3CCXS2

 

  • Minen

Rond de stad heb ik de afgelopen tijd heel wat gemined. Zo zie je heel wat meer water, is er minder aantrekkelijk om er te bouwen en is het handiger voor de toekomst als ik de zijkanten ga bouwen. Op de foto zal je niet alles zien omdat er op veel verschillende plekken gemined is geweest.

AM-JKLWiywHgcY4sNue7hF87vGSZb9VouRlN9gTP

 

  • Nieuw gebouw 1

Afgelopen tijd heb ik heel wat nieuwe gebouwen gemaakt. Het eerste gebouw is een klein gebouw met een groot raam in het raam zijn verschillende kleine vierhoek in het blauw, geel en rood. 

AM-JKLXgfq9iF8zTTq3IOMH6aVRWHaa0LvTcAo--

 

  • Nieuw gebouw 2

Het tweede gebouw dat ik gemaakt heb is een klein wit gebouw met verschillende vierkanten ramen. Het gebouw is vanbinnen nog helemaal leeg en naar keuze in te richten. Alle gebouwen die nu nog voor niets of niemand gebruikt worden zullen binnenkort in een nieuw forumtopic verschijnen waarin alle gebouwen staan die nog verkocht moeten worden.

AM-JKLUWVHhjqJqUa59U_7WAwCuIejo37xcw3ixV

 

  • Nieuw gebouw 3

Het derde gebouw is een winkelgebouw in het zwart achter de kledingwinkel en de busplaats. Het gebouw bevat 5 verdiepingen met er rond veel ramen. Er is vanbinnen een vloer van andesiet en een plafond van spruce trapdoors. 

AM-JKLUjd_IlI9RJC6XW5UqtLNTWR_X3o8OxKso5

 

  • Nieuw gebouw 4

Het vierde en laatste gebouw is een rood gebouw met schuine strepen. Het gebouw staat vlakbij de brug. Het gebouw is voorlopig nog niet af omdat ik nog aan het denken ben wat ik er anders aan zou willen doen.

AM-JKLVLAV5cY-bsTthFNY6sBt-dKvqHKNR12_v6

 

  • Zomer

Omdat de zomer is aangekomen zijn er natuurlijk dingen veranderd. Bij de bomen op het plein is er nu zand. Deze keer geen ijsjes omdat ik het niet aandurf om de mooie bomen van @Drber te slopen. Ook is er natuurlijk het hele mooie zandkasteel in het midden van het plein. Deze keer zal het stuk tussen de straten niet veranderen omdat dat verloren tijd is.

 

  • Dieren (stelen)

Tja… Tibo had weer eens een idee… Ik had gezien dat je dus honden/wolven van andere mensen kon meenemen door ze in een bootje te duwen. Zo kan je ze naar je eigen plek varen en ze daar zetten. Ik heb dus daarvoor op 2 plekken in de stad een lift gemaakt waarin je die boten kan zetten waardoor de honden naar boven gaan. De honden die ik in de stad heb gebracht zijn van mensen die echt actief zijn dus ze zullen er denk ik niet van merken 😛.

AM-JKLXpGWFzAvI2SsN70aIc0Iu-ZNlcTuSnuDU8

 

Dit was het redelijk lange Pumpkincitynieuws van Juni. Volgende maand komen er nog meer dingen in Pumpkincity en een aantal video’s.

bewerkt door Tibo
Het is Juni
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Tibo changed the title to Pumpkincitynieuws Juni

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...