Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

AM-JKLWgqXHZAhN_SmA21yzH0-7x19ikOv5Qa36h

Welkom bij het Pumpkincitynieuws van juli! In dit Pumpkincitynieuws zit ontzettend veel dus laten we beginnen!

 

Video 3 events

Een paar dagen na het Pumpkincitynieuws van vorige maand kwam de eerste nieuwe video al. In de video zag je 3 events uit 2020 door spelers!

 

 

Video evolutie site

Al bijna 2 jaar lang maak ik hier op het forum elke maand een Pumpkincitynieuws! In al die jaren dat het Torchcraft forum bestaat is er ontzettend veel veranderd, er zijn dingen bijgekomen en dingen weggedaan ook is de stijl heel erg veranderd. Zeker de moeite waard om te kijken!

 

 

Video claimen en trusten

Er zijn altijd heel veel vragen over claimen en trusten op survival, logisch natuurlijk want het is het belangrijkste wat je moet doen op survival. Hoe je moet claimen, welke trusten er zijn en meer zie je in die video! Ook zijn er nog andere video's gekomen alleen wordt het een beetje veel om het volledige Pumpkincitynieuws mee vol te spammen haha.

 

 

Pumpkincity

  • Brievenbussen

Om post te kunnen ontvangen heb je natuurlijk een brievenbus nodig. Die zijn er sinds afgelopen maand in de stad! Je kan dus vanaf nu boekjes of spullen posten bij gebouwen in de stad.

AM-JKLWhz3VPxKvxXCjDAIpW81KWjM9S5eEFfZoN

 

  • Infoboek

Afgelopen maand hebben alle bewoners van Pumpkincity een boekje ontvangen met allemaal belangrijke info over de stad. In het boekje staan zaken zoals regels, wat je extra krijgt en andere dingen. Je kan het boekje krijgen als je een gebouw in Pumpkincity hebt.

AM-JKLXl5lFtzt3Y2TRb_fZi2QuJrscs8YC89Bcx

 

  • Nieuwe gebouwen 1

In het eerste nieuwe gebouw van afgelopen maand is plaats voor een winkel te maken met daarboven appartementen. Het gebouw was gebaseerd op een eerder gebouw dat ik gemaakt heb maar het is minder geworden dan ik verwachtte xD.

AM-JKLUQUYQwUBxwJInFmkgmjYiwt7Q9mPfRhGDZ

 

  • Mini museum

In het zomerspelen 2019 gebouw heb ik een mini museum gemaakt. In het gebouw  zie je verschillende spullen die ik heb gekregen in de tijd dat ik survival speel. Als je benieuwd bent naar welke spullen er allemaal in te vinden zijn kan je zeker een kijkje nemen via /w Pumpkincity.

AM-JKLUHGzKnNYZbs2NyoalmZ5UBtcKGyeeRBjR1

 

  • Museum atrejoe

@atrejoe06 is verdergegaan met het maken van zijn museum. In het museum zie je prachtige skeletten van dino’s en meer binnenkort. Het resultaat zal sowieso prachtig zijn! 

AM-JKLXXHTIa1jkbuJcvxeW4_ZfH5QScrEixlq-g

 

  • Park creeperbaltus

Het park van @creeperbaltus dat gebaseerd is op het park in Prison is al half klaar. De planten moeten nog komen en nog wat andere zaken. 

AM-JKLVwnp4ylapFcXE593OZx_UeK4tIGnClG2au

 

  • Gebouw Itzkatelynn

@ItzKateLynn heeft zelf een gebouw gemaakt in Pumpkincity. In het gebouw is een klein museum dat je kan bezoeken met verschillende leuke dingen.

AM-JKLW997txFN4SE_iknE6d4Y_mU3JrK5C9YOFT

 

  • Gebouw zus Itzkatelynn

De zus van @ItzKateLynn wou ook graag een gebouw in de stad. Zij heeft het witte gebouw dat aan de rand van het plein gelegen is gekregen. Er is aan de binnenkant nog niet veel gebeurt dus dat zullen we binnenkort zien!

AM-JKLWwAHEDsLvT-2OKnCHoQGNWA0uCanmqPhbR

 

  • Gemeentegebouw archief

Ik heb ook verder gebouwd aan het gemeentearchief in de stad alleen zijn boekenplanken nogal duur dus dat wordt hem niet voor het moment xD.

AM-JKLWnjCoe6ufrnhY9OkKZTCZki7b6stfUXBGC

 

  • Gemeentegebouw kantoren

Wat er nog is gemaakt in het gemeentegebouw zijn de kantoren. Er zijn heel veel kantoren waar mensen werken voor Pumpkincity. Volgende maand worden de andere kantoren ook nog afgewerkt. 

AM-JKLVRI7H1e8D7uQ5VE7gPEeISp_1JFzry4vH1

 

  • Wool portals hersteld

In de stad staan heel veel wool portals als lift die werkten niet meer dus heb ik ze allemaal opnieuw gezet waardoor ze nu wel werken.

AM-JKLXV9TKQ67mp8RFK8mYH7b19KSUwjuQbxU5x

 

  • Nieuw gebouw 2

Voor de bushaltes zijn er meerdere gebouwen naast elkaar met grote ramen gekomen. Hierin is plek voor shops, appartementen en meer. 

AM-JKLW9HCeawhgjQj7vsaKbHWjmgEqPNh5ot3UM

 

  • Nieuw gebouw 3

Er is nog een nieuw gebouw te vinden in de stad en dat is een zwart gebouw meet horizontale ramen die schuin gaan en dan weer naar de andere richting gaan als ze aan de zijkant komen. Wat er van binnen komt weet ik nog niet op het moment.

AM-JKLVN5mByERXsNS-BiaPPRVfnonBP0k26BFR6

 

  • Nieuw gebouw 4

Het vierde nieuwe gebouw in de stad is een gebouw op de hoek van de straat bij het gemeentehuis en het hotel. Het gebouw staat er alleen nog langs de buitenkant dus hoe de binnenkant er uit ziet zien jullie volgende maand ;D.

AM-JKLUtKTqvUCJb5wNLv41f5GNmVYI6n73dDQxN

 

  • Veranderingen events gebouw

In het events gebouw zijn er een paar dingen veranderd. Het plafond van de kleine zaal is gemaakt, er is heel veel verlichting geplaatst, schilderijen gezet en nog een aantal verschillende dingen.

AM-JKLW-PKEyOtuYA6IQFrFrJzw5eGBSm_kV_6ub

 

  • Minen door eydana en itzkatelynn.

@Eydana en @ItzKateLynn hebben heel wat geholpen met het minen bij Pumpkincity. Het minen is nog lang niet af maar alsnog wel heel erg bedankt voor al dat minen!

AM-JKLXfx5SRUpslP_gcKIj8pogSPYq1pJl7h71c

 

  • Gebouw Chill4skillz

@Chill4Skillz komt ook in de stad! Hij bouwt aan een tof gebouw naast het gebouw op de hoek waar we het daarnet over hadden. Wat er in het gebouw komt weet hij nog niet helemaal maar dat zien we binnenkort waarschijnlijk wel.

AM-JKLX5PHu23p0F7tDymsrbTJl8iyevkqNxByVk

 

  • Gebouw Femkieee

Iedereen gaat wel eens graag op restaurant toch? Dat kan binnenkort in de stad ook! Je kan bij Femkieee kan je wat gaan eten in haar restaurant. Het gebouw staat ook naast die van Chill4skillz 

AM-JKLUO-OGGs_zZfbR2A5p3iLwEgThEemdXta74

 

  • Gebouw Laurens

@MrAudio heeft ook een gebouw in de stad. Binnenin vind je een groot café waar je iets kan komen drinken. Natuurlijk niet te vergeten om je handen te ontsmetten als je binnen komt.

AM-JKLUUebP3f-NDOIJ7AHqMWV62EoXgw4P072Oz

 

Dit was het lange Pumpkincitynieuws van juli dan. Hopelijk vonden jullie het mooie met de shaders nu ik mijn nieuwe computer heb! Volgende maand zal je een video over de shops en warps, spleef en meer. 

Van 9 tot 13 Augustus ben ik op vakantie dus zal ik niet online zijn en komen er waarschijnlijk ook geen video’s tenzij ik die gepland heb.

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...