Spring naar bijdragen

Project Sartago


Valkyli

Aanbevolen berichten

basart.jpg

Hallo lieve mede-Torchcrafters!!

Bij deze wil ik jullie graag mijn "nieuwe" project laten zien. Ik heb nog een ander, ouder project, Barad'Dûr, maar ik ben wat dat betreft een beetje inspiratieloos, dus voorlopig stort ik me hierop.

De naam Sartago heb ik bedacht, omdat mijn project een soort bijeen raapsel is/wordt van allerlei stijlen. Romeins, Grieks, middeleeuws, Gotisch met een twist en een beetje fantasie natuurlijk. Het is ook de bedoeling dat elk deel van Sartago anders is dan het vorige waar je geweest bent, maar toch bij de aangrenzende delen past op een of andere manier. Sartago is dus ook Latijn voor ratjetoe.

Het is allemaal nog niet af, vooral aan de voorkant (waar de grote toren staat) wil ik nog heel veel veranderen, want die is nu verschrikkelijk saai en eentonig.

Tips zijn altijd welkom natuurlijk!!

Dit is Sartago op de map:

X => Daar komt een grote haven

X => In die berg komt nog een grote toren

X => Hier komt een grote tuin

X => Een eind de zee in bij deze pijl komt een grote kerk

kaartsart.jpg

Het deel van Sartago wat nu het meest "af" is, is de tuin/binnenplaats. Hier staan 3 kleine houten huisjes, een klein marktje, een aquaduct en een klein "parkje"

tuinsart.jpg

parksart.jpg

marktsart.jpg

Dan komen we bij de voorkant, voor ik met de binnenplaats van Sartago bezig ging, was ik er heel tevreden over en vond ik het heel imposant. Helaas, nu de binnenplaats zo gevarieerd is geworden, vind ik de voorkant ers saai en eentonig. Hier gaat dus nog een hoop veranderen!! Waarschijnlijk zal de toren van andere blocks gemaakt worden etc.

voorsart.jpg

Dit is een van de muren van de voorkant, die ik wel erg geslaagd vind.

muursart.jpg

Sartago is een ratjetoe, een kleine stad van heel lang geleden, maar ook een toevluchtsoord met een burcht. Onder Sartago loopt een (nu nog kleine) donkere gang met allemaal kamertjes die als gevangenis/woning voor vluchtelingen kan worden gebruikt.

trapdoorsart.jpg

keldersart.jpg

Dit is Sartago tot nu toe!!

basart.jpg

Ik wil er een erg groot project van maken dus nogmaals, alle tips, meningen en hulp zijn welkom! Sartago wordt geen stad waar users in kunnen wonen! Ik hoop de stad uiteindelijk te kunnen "bevolken" met villagers, gewoon omdat dat er leuker uitziet, en wie weet wat ik er in de toekomst nog mee wil doen.

Ik wil bij deze ook alvast een paar mensen bedanken voor hulp en donaties!

Basserbas, voor zowel bruikbaar als nutteloos commentaar en materialen!

Flodder450, voor zijn aan OCD neigende oog voor detail.

Backslide999, voor het slopen van mijn redstone 3x3 deur en nadat ik hem opnieuw gemaakt heb mij toch geholpen heeft met een deel van de redstone wiring.

TightHead, voor materialen en tips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nutteloos commentaar!? Zal je nog eens helpen :P

Maar dit project wordt wel heel erg gaaf! _O_

voor het slopen van mijn redstone 3x3 deur en nadat ik hem opnieuw gemaakt heb mij toch geholpen heeft met een deel van de redstone wiring.

Zal je nog eens Proberen te helpen voor mij... :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, vandaag een maze toegevoegd en volgens mij was die geslaagd!! Het is een link naar de kerk die nog op het water gebouwd moet worden, degenen die hem willen proberen, moeten maar even /msg doen in game!

mazesart.jpg

endmazesart.jpg

Met dank aan de testers!!

PieterdHooge, met +- 5 minuten

Mitch447, met 3 minuten

Dauwdruppel, met 10-15 minuten

Dank!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20130221151633.png

OK weer even een (best wel major) update over Sartago!

Zoals een aantal van jullie inmiddels weten, leidt het doolhof naar de kerk toe. Ik heb als voorbeeld de Maria Laach genomen. Het was dus niet de bedoeling deze tot op de kleine details na te bouwen, maar gewoon als inspiratie.

Ik ben best wel trots op hoe het er tot noch toe uitziet. Het gebouw zelf is inmiddels zo goed als klaar, daarna kan ik bezig met het interieur. De kerk is tot noch toe het grootste project in Sartago!!

Als de kerk af is, van binnen en van buiten, komt er een soort burcht/kasteeltje in het gat in de berg tussen de twee delen van Sartago in.

20130221205731.png

Dit zal samen met de ondergrondse kerkers de verbinding worden tussen de stad (die ook nog veel verder uitgebreid wordt) en de uitkijkpost.

Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden! Je bent natuurlijk ook altijd van harte welkom, vraag maar om een teleport als ik online ben, om bv. het doolhof te proberen!

20130221151557.png

20130221151611.png

20130221151811.png

En hier BIJNA af!

20130221205526.png

Alleen de achterste toren en twee muren nog!

20130221205601.png

Zoals het stad gedeelte van Sartago er nu uitziet...

20130221205714.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...