Spring naar bijdragen

3 maanden Youtube Premium Give-away!


smileyman03

Aanbevolen berichten

Youtube Premium

Zoals de titel al zegt ga ik 3 maanden lang Youtube Premium weggeven. Dit betekent dat ik de winnaar een code zal geven, deze code kan op youtube.com worden ingewisseld voor 3 maanden lang Youtube Premium. (klik "HIER" voor wat Youtube Premium inhoudt)

 

Hoe werkt de give-away?

Op zondag 22 augustus 2021 zal ik rond 19:00 uur (7 uur 's avonds) op de Creative server een give-away beginnen, hier kan je aan meedoen door in de chat "/giveaway join" te typen. Zodra iedereen er in zit wordt er door de plugin een willekeurig persoon als winnaar uitgekozen! Ik stuur vervolgens de winnaar de code voor Youtube Premium op discord, via het forum of in Minecraft (je mag zelf bepalen wat je het prettigst vindt).

 

En als laatste

- Deze give-away is GEEN officiële give-away en andere staff-leden dan ikzelf mogen dus ook meedoen en hebben geen invloed of extra informatie over de give-away!

- De code heb ik gekregen door Discord Nitro, hij is dus legaal verkregen en werkt.

Voor eventuele vragen, stuur mij een berichtje op het forum, Minecraft, of op discord.

- En tot slot, als je komt, veel geluk met de give-away, maar vooral heel veel plezier! :)

  • Leuk 4
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...