Spring naar bijdragen

Resultaten Enquête


111age

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Een tijdje geleden (Voor mijn vakantie) had ik beloofd de speler enquête resultaten. Dus hierbij de resultaten. Ik zal per vraag even kort wat benoemen. Totaal waren er precies 100 inzendingen. Voordat ik begin wil ik graag iedereen erop attenderen dat dit de resultaten van de vragenlijst zijn en dat het ingame natuurlijk compleet anders kan liggen. Ik had alles ook zeer complex kunnen analyseren en allemaal ingewikkelde dingen kunnen doen maar zal de analyse proberen simpel te houden, ook omdat ik lui ben.

 

Verder nieuwsbericht over deze vragenlijst en wat we doen met de resultaten staat hier: 

 

Vraag 1
image.png
Zoals te zien in bovenstaande grafiek zijn de leeftijden op TC (of in elk geval de mensen die de vragenlijst hebben ingevuld) nogal verdeeld. Verder was dit voor ons niet heel interessant.

 

Vraag 2

image.png

Wat intressant was hierbij is dat veel spelers tenminste de mensen die de enquête ingevuld hebben al relatief lang TC spelen. We hebben dus een redelijk trouwe spelerbase of hebben moeite met nieuwe mensen binden.

Vraag 3

image.png

Deze vraag was voor ons relatief interessant. Over het algemeen zijn jullie redelijk tevreden over TC. Al zijn er enkele uitschieters, sommige mensen zijn wel heel erg tevreden en sommige mensen totaal niet. Over het algemeen relatief normaal verdeeld rondom het gemiddelde.  Wij denken ook dat deze servers een beetje vertekenend zijn, mensen die zeer ontevreden zijn zullen waarschijnlijk de vragenlijst eerder invullen en ook waren er enkele individuele gevallen die recentelijk problemen hebben gehad bij de staff (Ik noem geen namen). Kan natuurlijk ook zo zijn dat sommige van de positieve antwoorden recentelijk een event gewonnen hebben maar in elk geval moet je deze cijfers misschien beetje zout nemen. 

Het gemiddelde een 7,3 was redelijk positief maar betekent het wel dat er nog veel ruimte is voor verbetering. 

Vraag 4

image.png

Wederom geldt hiervoor ongeveer hetzelfde als vraag 3. Over het algemeen zijn jullie redelijk positief met enkele uitschieters naar beneden en naar boven. Verder is alles redelijk normaal verdeeld rond het gemiddelde van een 6,9.

 

Vraag 5

image.png

Bij deze vraag was interessant te zien dat mensen of heel positief waren over het staffteam of heel negatief. Zoals al eerder benoemd kunnen hiervoor enkele individuele verklaringen voor gezocht worden en zijn deze cijfers misschien wat vertekend doordat er al enige selectie plaats vind met mensen die een spelers enquête invullen. 

Vraag 6

image.png

Bij vraag 6 spreken de antwoorden opzich wel redelijk voor zich.

 

Vraag 7

image.png

Bij deze vraag werd aan de antwoorden te zien duidelijk dat het ticket systeem niet altijd even goed beviel. Zoals te zien aan de grote hoeveelheid die soms wel en soms niet voldoende hulp kreeg. Mogelijke verklaringen hiervoor zijn volgens ons voornamelijk de wachttijd (De 2 dagen die geregeld niet gehaald worden) of dat mensen soms een ticket moeten aanmaken voor iets waarvan zei voelen dat het ook prima zonder ticket kan. 

 

Vraag 8

Wat kunnen we verbeteren aan de server?

Om ook beetje individuele privacy te beschermen zal ik bij de open vragen niet elk antwoord delen maar de veel voorkomende of opvallende antwoorden. Bij deze vraag waren dit de volgende:
- Meer events

- Enkele gamemode specifieke veranderingen

- Meer interactie met de spelers

- Factions (Ik haat jullie)

- Ander ticket systeem

- Geen idee (Zeer nuttig)

- Meer activiteit op YT vannuit TC

 

Vraag 9

image.png

Nou veel mensen zijn dus lid van onze discord wat mooi is.

 

Vraag 10

image.png

Bijna iedereen vote dus dat is ook mooi. 

 

Vraag 11

We willen enkele give-aways organiseren. Wat zou je graag winnen?

Bij deze vraag waren er echt zoveel verschillende antwoorden dat een grafiek niet echt duidelijk is maar feitelijk kwam erop neer dat jullie eigenlijk alles wel leuk zouden vinden van discord nitro tot ingame items.

 

Vraag 12

Als je een dag admin zou zijn wat zou je veranderen?

Bij deze vraag waren jullie allemaal ontzettend grappig maar zal alsnog enkele antwoorden uitlichten, sws was veel vergelijkbaar met vraag 8 wat te verwachten was. Verder was het niet heel nuttig:

- Er waren enkele staffleden die volgens jullie moesten aangenomen worden of weg moesten of gepromoveerd moesten worden

- Tobjas jailen (Ik barst bijna in huilen uit)

- Giveaways houden

- Meer spelers (En bedankt)

- Helemaal niks want 1 dag is te weinig (Heel leuk antwoord)

 

Vraag 13

image.png

Zoals te verwachten was survival verreweg de populairste gamemode. Al is mijn eigen trots prison toch tweede (Hier waren jullie ook zeer positief over) 

 

Vraag 14

image.png

Veel mensen hebben ook gedoneerd.

 

Vraag 15

Deze vraag ging over de extra toevoegingen. Interessante antwoorden waren: 

- Vaker een enquête doen. Ook zoals op prison voor een gamemode specifiek.

- Meer spelers proberen te betrekken.

- Enkele positieve aanmoedigingen (Fijn om soms ook eens te horen)

- Meer uitleg opties bij volgende vragenlijst

 

Dat was het allemaal volgens mij. Om even nog samen te vatten vonden wij algemeen de enquête best nuttig. Sommigen van jullie zeiden best harde dingen die wel beetje pijn deden en daarom hebben wij ook serieus naar de antwoorden gekeken, hieruit is natuurlijk voornamelijk gekomen dat jullie als spelers je soms totaal niet betrokken voelen. Hieruit is de feedback discord gekomen maar ik zou ook iedereen willen vragen als die ergens mee zit en geen zin heeft deze discord te joinen je ook vast wel bij enkele staffleden terecht kunt waar je het wel mee kunt vinden om dingen te bespreken.

Bovendien gaven jullie ook geregeld aan dat misschien er vaker een enquête moest komen. Misschien is het eens tijd voor een nieuwe? Hoor het graag. 

Daarnaast wouden jullie ook graag meer giveaways event en dergelijke. TC heeft sinds deze vragenlijst niet volledig de aandacht gekregen die het volledig verdiende maar ik zie al enkele projecten ontstaan om dit op te lossen. Hopelijk zien we dit dus komende tijd meer verschijnen. Mocht iets niet duidelijk zijn over de vragenlijst of hebben jullie nog vragen hoor ik het graag.

 

 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...