Spring naar bijdragen

Project: desert repair


Pixiio

Aanbevolen berichten

Beste users,

Ik begin aan een nieuw project genaamd: "Desert repair". De bedoeling van dit project is om woestijnen die er niet uit zien opnieuw mooi te maken. Het enige wat je hoeft te doen is de coördinaten te plaatsen (zie met: F3). Daarna ga ik met mijn leuke tools in de woestijn aan de slag.

Groeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een reactie én een vraag: :)

Ten eerste: heel leuk dat je't "tfarm-verhaal" zo gaat oplossen Pixiio (al ga je er hopelijk niet teveel tijd met kwijtspelen)!

Ten tweede: Ik heb een gezien dat jij zo een woestijn gerepareerd had (nog voor tfarm). Je had toen de grond wat egaler gemaakt en er 1-2 laagjes zand over gegooid. Is dit ook hoe je het nu gaat doen?

Met andere woorden: ga je de woestijn mooi maken, maar de zand/zandsteen niet echt vervangen zodat mensen op zoek moeten naar een nieuwe plek om zand te verzamelen?

't Is maar dat ik (en iedereen) weet waar we voor staan als we aan een sandstoneprojectje beginnen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een reactie én een vraag: :)

Ten eerste: heel leuk dat je't "tfarm-verhaal" zo gaat oplossen Pixiio (al ga je er hopelijk niet teveel tijd met kwijtspelen)!

Ten tweede: Ik heb een gezien dat jij zo een woestijn gerepareerd had (nog voor tfarm). Je had toen de grond wat egaler gemaakt en er 1-2 laagjes zand over gegooid. Is dit ook hoe je het nu gaat doen?

Met andere woorden: ga je de woestijn mooi maken, maar de zand/zandsteen niet echt vervangen zodat mensen op zoek moeten naar een nieuwe plek om zand te verzamelen?

't Is maar dat ik (en iedereen) weet waar we voor staan als we aan een sandstoneprojectje beginnen :D

Beste PieterdHooge,

De tFarm zal binnenkort terug komen. Het verschil is hij nu alleen voor VIP/VIP++/Godlike zal zijn. Ook al hij waarschijnlijk de vipFarm gaan heten.

En ja, ik restore de natuur maar plaats ook extra zand terug. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste PieterdHooge,

De tFarm zal binnenkort terug komen. Het verschil is hij nu alleen voor VIP/VIP++/Godlike zal zijn. Ook al hij waarschijnlijk de vipFarm gaan heten.

En ja, ik restore de natuur maar plaats ook extra zand terug. ;)

beter voeg je dan ook verschillende wood soorten toe :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...