Spring naar bijdragen

Mic drop: Kamiel out (nieuws)


Kamiel

Aanbevolen berichten

In dit topic kan je discussiëren over het nieuwsitem: Mic drop: Kamiel out.

Hey TorchCrafters,

om maar met de deur in huis te vallen: ik ga stoppen als admin. Ik speel inmiddels al 8+ jaar op TorchCraft, waarvan de (bijna) laatste 4 jaar als stafflid. Ik ben opgegroeid met TorchCraft en heb er veel positieve en leuke herinneringen aan overgehouden. Ik heb daarom ook veel getwijfeld of ik wel wilde stoppen, maar uiteindelijk valt het niet meer te combineren met mijn privé. Gelukkig geef ik stokje over aan andere hele 'bekwame' mensen, die er een nog leukere server van kunnen maken.
Ik wil nog wel iedereen bedanken voor deze tijd; spelers en staffleden. Ik zal het staff-zijn gaan missen (en jullie ook wel een beetje). Je zal mij vast nog wel eens langs zien komen op Survival, dus jullie zijn nog niet compleet van mij af >:D


xoxo,

Kamiel

  • Bedankt 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verstandige en begrijpelijke beslissing, het universitaire studentenleven is bepaald niet gematigd en eist veel tijd op.

Merci beaucoup voor alle projecten waar jij je de afgelopen jaren voor hebt ingezet. Je was o.a. een admin waar spelers op konden terugvallen wanneer dit niet lukte bij andere staff. Veel succes met je verdere bezigheden en ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat ik hoop je nog regelmatig tegen te komen online! 🐫

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg jammer dat je stopt als staff maar inderdaad wel verstandig. Ik hoop dat wanneer je er bent, je met even veel plezier als vroeger speelt. Het is zeker een server met genoeg mooie herinneringen waardoor mensen er graag aan vast houden en het daarom ook zeker een lastige keuze zal zijn geweest. Veel succes met je opleiding en wat je daarna van plan bent. Het ga je goed. 

 

bewerkt door Rick310
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-10-2021 om 16:20 zei Kamiel:

Je zal mij vast nog wel eens langs zien komen op Survival, dus jullie zijn nog niet compleet van mij af >:D

ik denk eindelijk van hem af, zitten we nog weer met halal opgescheept. aangezien het geen afscheid is toch bedankt.

 

 

 

 

 

 

 

 

denk ik?

voor wat?

geen idee?

iedereen zegt het.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...