Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

AM-JKLWdMZh9HqSQZNJVoKmCagj6tVrgFV3N3vaN

Welkom bij een gloednieuw Pumpkincitynieuws! Het is al meer dan 2 maanden geleden door bepaalde omstandigheden maar er is heel wat leuks te zien!

 

YouTube rank

Velen hadden er al lang op gewacht maar daar is hij dan, de YouTube rank! Al eerder zat ik in het content team van TC om mee te doen met dingen voor video’s en bespreken van instagram zaken etc. Maar zondag 3 oktober kreeg ik het bericht van @111age dat ze mij graag de YouTube rank zouden willen geven. Natuurlijk wou ik dat 😉 Dat is ook de reden waarom dit Pumpkincitynieuws rood is en als lettertype in de plaatjes YouTube Sans. 

AM-JKLW5OG4k27r1UpSnuR_30Gd8tTincUfMxoat

 

Minecraft LIVE

Net als de voorbije jaren is er rond deze tijd Minecraft LIVE! Morgen (16/10) is het zover dan kunnen we kijken naar wat er allemaal nieuw in de game komt. Ook is er een mob vote waarbij we kunnen kiezen tussen 3 verschillende mods (glare, allay en copper golem https://www.youtube.com/watch?v=s58orudNZ94) . Welke mob hopen jullie dat wint?  

 

Castle siege event

3 weken geleden was er een zeer tof event! Castle Siege! In het event moest het aanvallende team de vlag stelen van het verdedigende team in het kasteel. Er waren epische gevechten in de verschillende ronden. Zeker een event waar je bij moest zijn! Van dit event heb ik ook een video gemaakt: 

 

Pumpkincity

  • Pumpkincity na 2 jaar!

Er is begin september ook een video online gekomen met alle gebouwen in Pumpkincity na 2 jaar. Heb je hem nog niet gezien? Check hem dan zeker!

 

  • Uitbreiding Pumpkincity

Het grootste wat afgelopen tijd is gebeurd is is de uitbreiding van de stad! Na heel wat platform bouwen met heel wat helpers is het gelukt om het hele deel vol stone te hebben. Er zullen veel nieuwe gebouwen komen in het nieuwe deel. Je kan altijd zelf een plekje reserveren als je die graag zou hebben door mij een berichtje te sturen. Heel erg bedankt iedereen voor het helpen! Bedankt: @ItzKateLynn, dropje427, 166s, @alwaysrobin, FlyingDutchy2, @heldinopsokken,  @XswagtimeX, PieterBB, @Chill4Skillz, @Eydana, @DucDucNL, hrududu, stanislav6789, Sapn0p en misschien nog meer.

AM-JKLWSJDBSt2zrCt-hjZR6x4ugGuUJ40koLMJ3

 

  • Tibo2 gebouw

Ik had natuurlijk weer eens niet genoeg plaats… Dus! Heb ik een tweede gebouw in de stad. In het tweede gebouw heb je beneden plekken waar je kan staan voor gratis items (natuurlijk geen kostbare diamonds ;P). Op de tweede verdieping heb je een pandaverblijf met heel wat vervelende panda’s die je kan ophalen als je wilt omdat wool portals niet werken, is wel wat werk maar het kan. Op de laatste verdieping is een strider bad. Waarom? Geen idee.

AM-JKLWdwTcX-1Ifa56MV9ltiVWJf7avRMhOLAED

 

  • Nether hotel

Een hotel is hoort natuurlijk bij de stad maar 1 is natuurlijk niet genoeg. Daarom is er natuurlijk nog een hotel. Het nieuwe hotel waar ik mee bezig ben heeft als thema Nether. De verschillende verdiepingen hebben een ander nether biome thema.

AM-JKLW6wp2eSsBAKB9VMw1WorhDTqFMdmwDHN6A

 

  • Gebouw mat_321

@Mat_321 is weer begonnen met te werken aan zijn gebouw. De stelling van het gebouw is we en de tweede verdieping is er nu ook. We zullen binnenkort zien als het af is ;).

AM-JKLXhO9naVApEoYIdzhfWpy0Y7qYXw-92lq05

 

  • Gebouw geit_

@geit124 die veel mensen wel kennen van de survival 2 tijden en afgelopen tijd ook terug op s1 bezig is heeft ook een gebouw in de stad. Zijn gebouw staat voor het ziekenhuis van de stad en zal veel verdiepingen hebben. Momenteel staat alleen maar de voorkant van het gebouw er maar de rest komt natuurlijk nog.

AM-JKLU5aCT3K-S5pjckFRi2fiF3FjZ-1N3LDxb0

 

  • BCC Pumpkincity

@MrAudio is samen met Hrududu verder gegaan met zijn gebouw. Het gebouw is een toffe elektronicawinkel met computers, smartphones en meer. In de toekomst komen er nog veel meer producten. Zeker een kijkje waard!

AM-JKLVHUN0hL2qoCNB1bkdK-EO9a2lq3mTn3PM4


Bedankt voor het lezen van het Pumpkincitynieuws! Ik zal proberen in de toekomst wel elke maand terug op tijd te zijn met een nieuwsbericht. Trouwens, binnenkort is er een skullhunt op survival dat plaatsvindt in Pumpkincity: https://torchcraft.nl/forums/topic/8130-survival-halloween-skullhunt/

bewerkt door Tibo
Spatie aanpassingen
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...