Spring naar bijdragen

29 januari: Survival giveaway!


SenorFlamingo

Aanbevolen berichten

Hallo mensen van survival!

Het is een fris nieuwjaar, en daarmee komen nieuwe kansen, nieuwe voornemens, en ook nieuwe tijden. Voor mij is het (eigenlijk al best een tijdje) ook tijd om me naar iets anders te zetten dan TorchCraft. Maar voordat ik me echt naar iets ander toe ga zetten dan TorchCraft, leek me het nog wel heel leuk om een grote giveaway te houden van alle spullen die ik nog over heb gehouden en die ik door de jaren heen heb verzameld. Die spullen ga ik allemaal weggeven met speciale goodieboxes: dit zijn shulkerboxes rijk gevuld met handige en waardevolle items. In totaal zijn er 30 goodieboxes gemaakt om weg te geven, en iedere goodiebox is gegarandeerd gevuld met een item waar je geen nee tegen zegt!

Ronde 1: de goodieboxes

De goodieboxes worden als volgt weggegeven:

  • Er zijn 15 rondes aan verlotingen waarbij iedereen een kans heeft op de goodieboxes.
  • De gelukkige winnaar van die ronde wint twee goodieboxes naar keuze, en krijgt daarbovenop 5000 coins op hun rekening gestort.
  • Er geldt een maximum van een prijs per persoon, zodat iedereen meer kans heeft om te winnen.
  • Als alle goodieboxes zijn weggegeven, vervalt de regel hierboven en heeft iedereen weer kans om een van de twee hoofdprijzen te verdienen.

Om een klein inkijkje te geven van hoe gevuld een goodiebox nou daadwerkelijk is, is hier een mooi voorbeeld van wat je ongeveer kunt verwachten per goodiebag:

bag.png.025490fccfc42d479a63f2916cc5670c.png

 

Ronde 2: de hoofdprijzen

Hoofdprijzen?! Ja, hoofdprijzen! Naast de goodieboxes zijn er ook nog twee hoofdprijzen te verdienen, en die zijn (hou je vast):

  • Een zeldzame Enderdragon Head, heel erg gewild bij verzamelaars
  • Een volledige setje End Portal Frames, genoeg om een heel portaal mee te kunnen openen naar de end (twaalf stuks dus!)

 

Deze giveaway staat gepland op de dag na het event-gala van het 10 jarige bestaan van TorchCraft, dus wees er dan vooral bij om kans te maken op een van deze prachtige items! Om een kans te maken om te winnen, kom om 20:00 uur langs bij /warp giveaway op survival, en volg dan de instructies op van de admin/mod die verder aan de knoppen zitten van de giveaway.

In kort: een hele grote survival giveaway op 29 januari om 20:00 uur met heel veel kostbare items. Zie je dan :)

Groetjes,
SenorFlamingo

bewerkt door SenorFlamingo
Nieuwe info!
  • Leuk 9
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...