Jeroen123 Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Heyy allemaal, Om onze server zo mooi mogelijk te houden zijn wij opzoek naar nieuwe bouwers die ons team willen versterken! Wat bieden wij jou: - Een sterke bouwserver met alles wat je je maar kan wensen. - Een goed, gezellig en rustig team dat altijd paraat staat om te helpen. - Uiteindelijk de mogelijkheid tot het krijgen van een bouwer-tag ingame! Wat verwachten wij van jou: - Dat je zelfstandig en in team verband kan werken. - Je met feedback kan omgaan. - Je genoeg tijd hebt om te bouwen aan projecten. Lijkt dit jou leuk? Solliciteer dan nu via deze link: [Klik hierop] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Lijkt me hartstikke leuk om een keer te doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 14 uur geleden zei Drber: Lijkt me hartstikke leuk om een keer te doen! Aangenomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Dat was snel, ik dacht ik stuur nog even een bouwwerkje mee die ik vanochtend ff snel in elkaar heb gezet. Is zoiets dan wel goed genoeg? Chill4Skillz en ItzKateLynn > 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Of dit? ItzKateLynn > 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 1 uur geleden zei Drber: Of dit? Opzich zoeken we wel iets van wat meer kwaliteit. Ghoas_T, Chill4Skillz, SenorFlamingo en 1 andere > 2 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Ah helaas. Dan sla ik dit keer maar over. Chill4Skillz en ItzKateLynn > 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 4 uur geleden zei 111age: Opzich zoeken we wel iets van wat meer kwaliteit. @DanceGirlAmbie kon toch van die mooie dirt kastelen maken? ItzKateLynn, SenorFlamingo, Chill4Skillz en 1 andere > 3 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gewoon_boris Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Ey kzou wel muuj vinden als ik ook in bou team mooge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten