Spring naar bijdragen

Skyblock release datum! (nieuws)


Jeroen123

Aanbevolen berichten

In dit topic kan je discussiëren over het nieuwsitem: Skyblock release datum!.

Skyblockrelease.jpg

Beste Skyblockers!


Het is eindelijk zover, een gloednieuwe skyblock staat klaar om gespeeld te worden! Behaal jij als eerste de top?

Op woensdag 11 mei zal de compleet vernieuwde gamemode open gaan, ben jij er bij?!
Houd het forum en de discord goed in de gaten voor wat exclusieve teasers over de nieuwe features!

Groeten,
Het skyblockteam :D

 

 

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, maar te laat.
Het is al anderhalf jaar geleden dat Skyblock compleet dood is en die spelers hebben allang nieuwe servers gevonden of andere bezigheden.
Wat je gaat zien is dat het het 2 weken goed gaat doen waarna het weer afzakt naar 3 spelers per dag o.i.d.
Er heeft simpelweg te veel tijd tussen gezeten.

  • Verward 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-4-2022 om 01:35 zei Drber:

Leuk, maar te laat.
Het is al anderhalf jaar geleden dat Skyblock compleet dood is en die spelers hebben allang nieuwe servers gevonden of andere bezigheden.
Wat je gaat zien is dat het het 2 weken goed gaat doen waarna het weer afzakt naar 3 spelers per dag o.i.d.
Er heeft simpelweg te veel tijd tussen gezeten.

Gelukkig hoef jij je niet meer druk te maken over onze geweldige server :)

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-4-2022 om 12:09 zei Jeroen123:

Gelukkig hoef jij je niet meer druk te maken over onze geweldige server :)

Zo geweldig is de server al heel lang niet meer 😆 Maar dat mag ik vast niet zeggen zeker? Wordt vast net zo succesvol als Skywars!!

  • Verward 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Drber:

Zo geweldig is de server al heel lang niet meer 😆 Maar dat mag ik vast niet zeggen zeker? Wordt vast net zo succesvol als Skywars!!

Toch schattig dat je, terwijl de server niet eens leuk is volgens jou, toch nog de tijd en de moeite neemt om hier weer (onnodig) je mening te geven. Als je het niet leuk vindt, moet je er toch geen druk over maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Drber:

 Wordt vast net zo succesvol als Skywars!!

Misschien, maar met een nieuwe release komen de oude spelers (en dat zijn er meer dan bij skywars :P) (misschien) weer kijken en voor nieuwe spelers zal het ook (misschien) aantrekkelijker zijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kamiel:

Toch schattig dat je, terwijl de server niet eens leuk is volgens jou, toch nog de tijd en de moeite neemt om hier weer (onnodig) je mening te geven. Als je het niet leuk vindt, moet je er toch geen druk over maken?

Wie ben jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kamiel:

Toch schattig dat je, terwijl de server niet eens leuk is volgens jou, toch nog de tijd en de moeite neemt om hier weer (onnodig) je mening te geven. Als je het niet leuk vindt, moet je er toch geen druk over maken?

Waarom niet?

Ik hoop nog altijd dat de server weer kan opkrabbelen, ondanks alle foute en niet gemaakte maar nodige beslissingen.
Ik heb hier zelf toch ook gespeeld en meer?
Lijkt me vrij logisch dat ik er dan nog interesse in heb.
Dat Torchcraft zo achteruit is gegaan is niet door mijn doen. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Drber:

Waarom niet?

Ik hoop nog altijd dat de server weer kan opkrabbelen, ondanks alle foute en niet gemaakte maar nodige beslissingen.
Ik heb hier zelf toch ook gespeeld en meer?
Lijkt me vrij logisch dat ik er dan nog interesse in heb.
Dat Torchcraft zo achteruit is gegaan is niet door mijn doen. 😉

Ja maar Kamiel denkt omdat je bijna altijd negatief reageert dat je de server niet zo erg leuk vindt 😉 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Drber:

Zo geweldig is de server al heel lang niet meer 😆 Maar dat mag ik vast niet zeggen zeker? Wordt vast net zo succesvol als Skywars!!

Ik denk meer dat het probleem bij skywars was dat het echt iets nieuws is en skyblock is al lang op TC. Ook kan je skywars niet alleen doen bijvoorbeeld in e ochtend wanneer er weinig mensen online zijn. Volgens wat ik ook heb ondervonden op slyblocktest zit het allemaal wel zeer goed en zal het zeker beter zijn als skywars 😛

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Drber:

Waarom niet?

Ik hoop nog altijd dat de server weer kan opkrabbelen, ondanks alle foute en niet gemaakte maar nodige beslissingen.
Ik heb hier zelf toch ook gespeeld en meer?
Lijkt me vrij logisch dat ik er dan nog interesse in heb.
Dat Torchcraft zo achteruit is gegaan is niet door mijn doen. 😉

Ik snap ook wat je bedoelt en gewoon het beste voor de server wilt maar misschien kan je best over zo een dingen rustig een discussie voeren in de feedback discord (als je daar nog in zit) en dan begrijpen anderen je ook en zullen ze op een andere manier terugreageren denk ik tegenover wanneer ze een bericht zien dan "leuk maar te laat". :)

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-4-2022 om 09:01 zei Tibo:

Ik snap ook wat je bedoelt en gewoon het beste voor de server wilt maar misschien kan je best over zo een dingen rustig een discussie voeren in de feedback discord (als je daar nog in zit) en dan begrijpen anderen je ook en zullen ze op een andere manier terugreageren denk ik tegenover wanneer ze een bericht zien dan "leuk maar te laat". :)

Ik begrijp wat je zegt, echt waar, maar dat is al jaren lang gedaan door zo veel mensen. 
Ik ga me er ook echt niet meer voor inzetten, die tijd is voorbij.
Nu deel ik gewoon mijn mening zonder het te hoeven verbloemen, en die is voor Torchcraft helaas veel negatief.
Maar ik vind ook niet dat je scheve gezichten hoeft te trekken wanneer een bericht eens niet positief is.
Lachend en alles verbloemend ten onder gaan vind ik niet beter dan een realistische uitkijk bijvoorbeeld.
Maar misschien is dat gewoon mijn visie qua mening uiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...