Spring naar bijdragen

Nieuwe Eigenaren op TorchCraft! (nieuws)


Wooglut

Aanbevolen berichten

Mochten jullie er trouwens iets aan hebben; Ik heb TC van zowel binnen als buiten meegemaakt en ik ben momenteel moderator op 1 van de grootste Minecraft bouw-servers in de wereld. Als ik iets kan betekenen hoor ik dat graag. :)

bewerkt door Drber
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-4-2022 om 20:13 zei Drber:

Mochten jullie er trouwens iets aan hebben; Ik heb TC van zowel binnen als buiten meegemaakt en ik ben momenteel moderator op 1 van de grootste Minecraft bouw-servers in de wereld. Als ik iets kan betekenen hoor ik dat graag. :)

Haha, meteen jezelf proberen te verkopen aan de nieuwe owners..

  • Bedankt 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-4-2022 om 11:36 zei Drber:

Mwah valt mee haha, ik bemoei me nergens mee maar als ik van dienst kan zijn help ik graag :D 

Dan had je dat stukje dat je bouw moderator bent op een andere server om te pronken er ook wel uit mogen laten (barf). gelukkig weet ook tc staff de server van binnen zowel van buiten🙃

  • Bedankt 2
  • Verward 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Drber:

Natuurlijk zie jij dat weer om te pronken. Ik bied hier gewoon mijn hulp aan mochten ze daar baat bij hebben om bijv. nog iets van TC te maken. Ik weet niet of je het door hebt, maar TC stond al aan de afgrond. Waarschijnlijk de reden dat meneer Tendonsie er niets meer in zag, en dat snap ik. Ik hoop oprecht dat de heren van Kikkercraft er nog iets mee kunnen. Ik ben trouwens geen bouw-moderator. Ik ben moderator op een hele grote bouw-gerelateerde server. Zoals ik al zei bemoei ik me niet, maar hulp is nooit verkeerd om aan te bieden. Zoiets zou jij inmiddels wel moeten weten als 

Ik weet wanneer het welkom is en wanneer niet :)

  • Bedankt 2
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Drber:

Natuurlijk zie jij dat weer om te pronken. Ik bied hier gewoon mijn hulp aan mochten ze daar baat bij hebben om bijv. nog iets van TC te maken. Ik weet niet of je het door hebt, maar TC stond al aan de afgrond. Waarschijnlijk de reden dat meneer Tendonsie er niets meer in zag, en dat snap ik. Ik hoop oprecht dat de heren van Kikkercraft er nog iets mee kunnen. Ik ben trouwens geen bouw-moderator. Ik ben moderator op een hele grote bouw-gerelateerde server. Zoals ik al zei bemoei ik me niet, maar hulp is nooit verkeerd om aan te bieden. Zoiets zou jij inmiddels wel moeten weten als ex-'helper'. 

Waarom is het voor jou nodig om Framber af te trappen door haar als "Ex-'helper'" te benadrukken, als zij meer positieve waarde heeft op TC dan dat jouw aanwezigheid ooit zal (hebben) aangetikt?  Ik snap sowieso niet zo goed wat de fok je hier nog te zoeken hebt, als de reden van je ban volgens mij vrij duidelijk is/was. Al je negatieve commentaar en gare streken kwamen iedereen de spuigaten uit en dat je hiermee doorgaat op het forum, mag ik van hopen dat dit jou gelukkig maakt. Het is achteraf enkel verspilde tijd, aangezien hier toch niets mee te winnen valt gezien de status die je de afgelopen tijd hebt opgebouwd voor jezelf. Leuk dat je moderator bent geworden op "een van de grootste bouwservers in de wereld", maar hier kun je het schudden. Gegroet :)

  • Bedankt 2
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...