Spring naar bijdragen

Survival 1.18 + Nieuwe map! (nieuws)


jale1

Aanbevolen berichten

In dit topic kan je discussiëren over het nieuwsitem: Survival 1.18 + Nieuwe map!.

survival_1.18.jpg

Hey iedereen,

 

Daar is hij dan… de enige echte survival 1.18 update! 

Jullie hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk is alles er klaar voor en kunnen we jullie eindelijk vertellen dat hij er héél snel aan komt!

Wanneer komt 1.18?

Vrijdag 29/04 is het zover! Vanaf 15u gaat de survivalgamemode offline om de update voor te bereiden en vanaf 20u gaan de deuren van survival weer open! Ze gaan niet zomaar open, maar met een gloednieuwe map3!

 

Huh een map 3?

Jazeker! Omdat het zo’n toffe update is wat betreft biomes willen we jullie de kans geven deze volledig te gaan ontdekken in een nieuwe cleane map! Dus vanaf 29/04 om 20u zal deze map bereikbaar zijn met /warp map3. Ook zal /rtp werkend zijn in deze map.

Let ook op! Binnenkort volgt er meer info over wat er na deze update gaat gebeuren met map1. Maar we kunnen jullie sowieso al aanraden jullie map1 spulletjes te gaan verplaatsen naar map 2 en/of map 3! Als jullie hier nog ideeën over hebben horen wij het graag!  Dit betekent NIET dat map 1 meteen helemaal weg gaat of iets dergelijk, we zijn enkel nog de opties aan het bekijken!

Map 3 zal online komen met een diameter van 10 000 blocks. Dus alle ruimte om allemaal grote bouwprojecten op te beginnen! Ook gaan we ons best doen deze op regelmatige basis al dan niet aangekondigd te vergroten!

 

Hopelijk hebben jullie er net zoveel zin in als ons!

 

Het survival-team

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is eigenlijk niet zo goed nieuws, speel al bijna van het begin. Dus op MAP 1, Daar hebben we zoveel gebouwen staan. Waar ik op sommige gebouwen een aantal mnd op heb gebouwd. Dat zou dus zonden zijn als ik daardoor moet stoppen met Torchcraft, heb eigenlijk ook geen zin om dan weer helemaal opnieuw te beginnen.

En daartegen ook de ranks en de items die ik in die jaren heb gekocht.

En het is gewoon onmogelijk om al die gebouwen af te breken en weer op te bouwen.

mvg JVTempire

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hebben we dus lang naar mogen uitkijken! Ik ben ontzettend benieuwd! Maar over map 1 weet ik niet zo want er zijn enorm veel spelers daar die er iets gebouwd hebben met grote gebouwen zoals de stad van @afcawormer. Ook staan er een deel van de bouwwerken die overgezet zijn van survival 2 zoals het zandkasteel van name en Teddy en als dat nu wel weg is zou dat toch pijnlijk zijn. Ook is map1 de oudste plek op Torchcraft die al 10 jaar bestaat rond het midden van de map wat wel cool is. Dus ik denk dat er wel moet bekeken worden wat de voor en nadelen van map1 wegdoen zijn op verschillende vlakken voor allemaal spelers daar.

 

mij zal je wel komende dagen wel even niet zien en zal pas vanaf 30/04 de nieuwe map gaan kunnen bekijken 😉

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-4-2022 om 22:21 zei jale1:

ik zit al vanaf het begin op minecraft Survival. Hier heb ik in de jaren dat ik erop zit van alles gekocht waaronder ranks maar ook heel veel gebouwd en nog steeds. Dit zijn allemaal gebouwen waar ik maanden op heb gebouwd. Deze kun je niet zomaar even afbreken en overzetten naar een andere map. Dus ook zou het helemaal niet fijn vinden als er een andere map komt! Voor mij  is het niet te doen om alles over te zetten. Dan kan ik beter stoppen met minecraft als ik toch alles kwijt ben.

 

 

survival_1.18.jpg

Hey iedereen,

 

Daar is hij dan… de enige echte survival 1.18 update! 

Jullie hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk is alles er klaar voor en kunnen we jullie eindelijk vertellen dat hij er héél snel aan komt!

Wanneer komt 1.18?

Vrijdag 29/04 is het zover! Vanaf 15u gaat de survivalgamemode offline om de update voor te bereiden en vanaf 20u gaan de deuren van survival weer open! Ze gaan niet zomaar open, maar met een gloednieuwe map3!

 

Huh een map 3?

Jazeker! Omdat het zo’n toffe update is wat betreft biomes willen we jullie de kans geven deze volledig te gaan ontdekken in een nieuwe cleane map! Dus vanaf 29/04 om 20u zal deze map bereikbaar zijn met /warp map3. Ook zal /rtp werkend zijn in deze map.

Let ook op! Binnenkort volgt er meer info over wat er na deze update gaat gebeuren met map1. Maar we kunnen jullie sowieso al aanraden jullie map1 spulletjes te gaan verplaatsen naar map 2 en/of map 3! Als jullie hier nog ideeën over hebben horen wij het graag!  Dit betekent NIET dat map 1 meteen helemaal weg gaat of iets dergelijk, we zijn enkel nog de opties aan het bekijken!

Map 3 zal online komen met een diameter van 10 000 blocks. Dus alle ruimte om allemaal grote bouwprojecten op te beginnen! Ook gaan we ons best doen deze op regelmatige basis al dan niet aangekondigd te vergroten!

 

Hopelijk hebben jullie er net zoveel zin in als ons!

 

Het survival-team

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ze dat wel vaker zeggen; 2de keer goede keer! Aankomende donderdag om 20u zal op survival opnieuw een 3de map open gaan! Let op, aangezien er door enkele nog na sluiting gevlogen en geclaimd is. Gaan we donderdag online met een NIEUWE map! Al jullie claims worden door ons verwijderd uit de voorheen gereleasde map. De homes kan je best zelf even verwijderen!

Onze excuses voor het ongemak, maar het is even niet anders!

Tot donderdag!! Jullie kunnen weer warpen met /warp map3

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...