Spring naar bijdragen

Introductie Taicho91


Taicho91

Aanbevolen berichten

Goeie (insert tijdstip hier),

Jullie kennen mij nog niet maar staan natuurlijk te popelen om mij te leren kennen (en terecht).

ik ben Taicho91, of gewoon Taicho. Ik speel al een eeuwigheid Minecraft (geloof dat ik er destijds 5 euro voor betaald heb, of waren dat nog guldens:cool: ), en ben sinds kort actief op jullie server samen met een maat (Daan_en_Bas) die pas vrij recent met Minecraft is begonnen.

Over mezelf:

* 22 jaar

* Woont in de buurt van Apeldoorn

* Actief achter de PC maar ook veel te vinden op de voetbalvelden als Keeper(strainer).

* Voor een lekker biefstukje o.i.d. mag je altijd langskomen in het hotel/restaurant waar ik werk (als je serieus interesse hebt PM maar:D)

*Studeer International Business and Languages

Minecraft verleden:

* Begonnen op de server van een vriend voor een half jaartje, helaas ging deze server offline.

* Overgestapt op de DMC (dutch minecrafters) server waar ik het erg naar mijn zin had maar ik helaas gestopt ben omdat ik me niet meer kon vinden in de leiding.

* Vervolgens wat Amerikaanse servers geprobeerd en geruime tijd Mod geweest op Simply Vanilla, helaas ook gestopt omdat de owner privé problemen had.

* Na kort een kijkje genomen te hebben op de Amerikaanse Craftsylvania server uitendelijk terecht gekomen op deze mooie plek waar ik van plan ben te blijven :blush:

Wat mag je van mij verwachten:

* Gezien mijn ervaring ben ik niet te beroerd vragen te beantwoorden maar ik ben niet altijd even actief in de server chat (kan erg snel druk worden met 50+ mensen online), maar stuur me gerust een pm of mail als je iets wil weten.

* Ik maak er graag een uitdaging van survival projecten zo groot te maken dat het net lijkt of het in creative is gemaakt. Op dit moment ben ik een start aan het maken met een onderwater complex op de bodem van een meer/zee.

* Ik ben ook van mening dat eerlijkheid het langst duurt en zal zodoende ook open en eerlijk mijn mening delen als hier om gevraagd wordt.

Wat verwacht ik van Torchcraft:

* Stabiliteit.

* Consistentie vanuit de Mods en Admins, ik heb een hekel aan vriendjespolitiek maar van wat ik tot nu toe gezien heb op de forums/server komt dit zeker goed.

* Gezelligheid!

* Enige volwassenheid van de community maar dat komt vast goed.

Ik hoop dat jullie een beeld hebben van wie ik ben en wat ik doe, verdere vragen beantwoord ik met alle plezier en ik verheug me erop jullie in game te zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Taicho91,

Welkom op het forum! Leuk, interessant en duidelijk bericht. Sinds wanneer speel je op de server? Bevalt het een beetje? ;)

Groeten,

Pixiio.

Een dag of 3 als ik het goed zeg, heb daarvoor 2 dagen de forums doorgespit omdat ik wilde weten hoe het er hier aan toe ging. ben een beetje klaar met al het "server hoppen" om wat voor reden dan ook. Zodoende wilde ik dit keer iets meer tijd steken in het vinden van een server die voldoet aan mijn extreem hoge eisen:cool::P

Ben benieuwd hoe het zal lopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom op het forum en op de server!

echt leuk bericht, helaas is het hotel een beetje ver anders zou ik er vast wel een keer een kijkje willen nemen (Horeca intereseert mij echt! ik doe nu ook kookopleiding :P).

ik hoop dat ik je vaak ingame zou zien!

in dat geval, tot dan.

Haha, slap hoor:P Voor deze keer zullen we het je maar vergeven dan :>

C u in game

Link naar opmerking
Deel via andere websites

* Enige volwassenheid van de community maar dat komt vast goed.

Ik denk dat je hier héél snel op terug gaat komen. Toch veel plezier op de server! Komt vast wel goed. Maar we hebben af en toe een nogal vage, maar wel grappige community!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om te horen! Het ligt natuurlijk ook een beetje aan de tijden waarop je speelt. Tussen 12:00-13:00 en 15:00-17:00 zijn bijv. De scholen net uit. Laten we zeggen dat dat goed te merken is. Na 23:00 zijn er meestal maar een handjevol mensen online wat het juist extra gezellig maakt (:

(Niks ten nadele van alle scholieren, maar het is gewoon druk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...