Spring naar bijdragen

Banners & Avatars


CrossfireLR99

Aanbevolen berichten

of je kan een nieuwe banner maken en ingame geef ik je dan 7 iron blocks :D

(als je een nieuwe maakt naam : Lord Metarex (niet verplicht) of metarexknights

skin: (hetzelfde als bij mijn vorige banner)

text: (hetzelfde als bij mijn vorige banner)

geanimeerd: nee dank u wel

idee: (je bent zo goed leef je uit ;) )

en als ik het helemaal de bom vindt geef ik je inplaats van 7 iron blocks 10 iron blocks :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heya,

Ik vroeg me af of je toevallig een banner kan maken die niet minecraft related is maar gewoon mijn naam weergeeft.

Bij voorkeur zonder animaties en Taicho is iets wat uit het japans komt en wat je kan vertalen naar Captain-Kapitein. Zodoende zou je misschien iets kunnen doen met een japans thema of een soort van leger achter iets? Aan de andere kant is een futuristische thema wat je liet zien met die groene en blauwe banners uit die andere post ook prima! (Ik bedoel die post waarin je vroeg welke maten ze mochten zijn). Kijk maar wat jij denkt dat het leukste resultaat geeft, ik weet niet hoe hoog de kwaliteit van je banners maximaal kan zijn maar als je iets heel moois kan maken door er meer tijd in te steken ben ik best bereid daarvoor te betalen :>

Ik hoor graag of je hier iets mee kan!

Groeten Taicho!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoelang ben je nu met Photoshop bezig?

Een paar dagen?;p

Kijk, aller begin is lastig. Maar om nu al banners in opdracht te maken is een beetje vroeg denk ik.

Ik heb vroeger ook altijd banners gemaakt, kijk daar is naar en zie het verschil!

2aet5bq.png

2ywemj4.jpg

11ues7n.png

bjfku1.png

14l20rb.png

35lw0hf.jpg

117b6g4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoelang ben je nu met Photoshop bezig?

Een paar dagen?;p

Kijk, aller begin is lastig. Maar om nu al banners in opdracht te maken is een beetje vroeg denk ik.

Ik heb vroeger ook altijd banners gemaakt, kijk daar is naar en zie het verschil!

Als ik zo banners maak in opdracht kan ik volgens mij alleen maar beter worden. Ach ja, ik doe mijn best! ;)

Heya,

Ik vroeg me af of je toevallig een banner kan maken die niet minecraft related is maar gewoon mijn naam weergeeft.

Bij voorkeur zonder animaties en Taicho is iets wat uit het japans komt en wat je kan vertalen naar Captain-Kapitein. Zodoende zou je misschien iets kunnen doen met een japans thema of een soort van leger achter iets? Aan de andere kant is een futuristische thema wat je liet zien met die groene en blauwe banners uit die andere post ook prima! (Ik bedoel die post waarin je vroeg welke maten ze mochten zijn). Kijk maar wat jij denkt dat het leukste resultaat geeft, ik weet niet hoe hoog de kwaliteit van je banners maximaal kan zijn maar als je iets heel moois kan maken door er meer tijd in te steken ben ik best bereid daarvoor te betalen :>

Ik hoor graag of je hier iets mee kan!

Groeten Taicho!

Ik zal is zien wat ik kan doen. ;) Even nog een paar praktische zaken, als ik het goed begrijp wil je niet de naam Taicho op je banner, maar wat dan juist wel? 'Captain-Kapitein', 'Captain' of 'Kapitein'?

En is er een bepaald figuur/persoon dat je erop wil?

Het is maar een vraag. ;)

Greetz,

Crossfire

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naam:Brambob

Skin: Diamond Creeper.

Tekst Its my Brambob

Idee: Leef je uit

Geanimeerd:liever niet

Ik zie dat je een nieuwe skin hebt, moet ik die dan gebruiken? Is dat trouwens een cookie monster fzo? :P


of je kan een nieuwe banner maken en ingame geef ik je dan 7 iron blocks :D

(als je een nieuwe maakt naam : Lord Metarex (niet verplicht) of metarexknights

skin: (hetzelfde als bij mijn vorige banner)

text: (hetzelfde als bij mijn vorige banner)

geanimeerd: nee dank u wel

idee: (je bent zo goed leef je uit ;) )

en als ik het helemaal de bom vindt geef ik je inplaats van 7 iron blocks 10 iron blocks :)

Daar werk ik aan, maar heb niet direct zo'n goed idee dus nog even wachten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner voor Maartendegoede:

bannervoormaartendegoed.png

Heb het vrij simpel gehouden, maar hoop dat je het toch mooi vindt. Moet er iets veranderd worden? Zeg het maar (of als je nieuwe wil). :P

Aan Taicho:

Ik zal is zien wat ik kan doen. Even nog een paar praktische zaken, als ik het goed begrijp wil je niet de naam Taicho op je banner, maar wat dan juist wel? 'Captain-Kapitein', 'Captain' of 'Kapitein'?

En is er een bepaald figuur/persoon dat je erop wil?

Het is maar een vraag. ;)

Aan brambob:

Ik zie dat je een nieuwe skin hebt, moet ik die dan gebruiken? Is dat trouwens een cookie monster fzo? :P

Aan metarexknights:

Ik werk aan je banner! ;)

Aan age111:

Zeker dat je het juist hebt gedaan? De anderen werken wel.. Kijk is hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou er voor mij ook nog een banner gemaakt kunne worden :D ?

Ze zien er namelijk super awsome uit ;)

Als je ermee aan de slag wilt hier is me info

Naam : Joris

Skin: Dark Ninja (mijn Skin)

Idee: een beetje Dark God achtig met een rood zwaardt of zoo ( of verzin maar wat xD als maar een beetje duister is ben ik snel tevreden)

Het mag bewegend hoeft niet ik weet niet of dat wel in me sigature past namelijk :3

ik hoor wel van je en alvast bedankt ;)

gr Joris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou er voor mij ook nog een banner gemaakt kunne worden :D ?

Ze zien er namelijk super awsome uit ;)

Als je ermee aan de slag wilt hier is me info

Naam : Joris

Skin: Dark Ninja (mijn Skin)

Idee: een beetje Dark God achtig met een rood zwaardt of zoo ( of verzin maar wat xD als maar een beetje duister is ben ik snel tevreden)

Het mag bewegend hoeft niet ik weet niet of dat wel in me sigature past namelijk :3

ik hoor wel van je en alvast bedankt ;)

gr Joris

 

Komt in orde! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog geen avatar, en geen leuke banner. Die zou ik toch wel graag willen hebben. Wil je die voor me maken? ik kijk uit naar het resultaat!

Naam: UrGoNeLoL

Skin: edited marine (ik begrijp dat je kan vinden wat mijn skin is)

Tekst: mijn naam, misschien gesplitst in de losse delen.

animatie: nee, liever niet

Idee: maak er iets moois van, ik zou niet weten wat ik er in wil hebben. niet te flashy, een beetje bescheiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo iedereen,

 

Ik had vorige week examens dus het photoshoppen heeft wat stilgelegen.

Diegene die nog een banner hadden gevraag (op chronologische volgorde) zijn:

metarexknights

jorisboom
Ben
UrGoNeLoL
killmining
 
Diegene van wie ik nog een antwoord nodig heb op mijn bovenste bericht op deze pagina zijn:
Taicho
brambob
 
Greetz,
Crossfire
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mezelf laatst voor een school opdr moeten aanleren hoe ik een gif maak in de story boards van photoshop,

gelijk een nieuwe banner voor de server gemaakt. Nu alleen nog even leren hoe ik gifs maak van videos ;)

 

Leuk! Er was ook eens iemand op een ander forum en die maakte eerst een soort video en dan converte hij dat naar een gif bestand. Dit was dan één van zijn resultaten:

 

nieuwebanner.gif?t=1305007181

 

Ik zou niet weten hoe ik zelf zoiets moet maken xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

crossfire, nu ga ik vervelend doen: ik ben niet blij met mijn huidige skin. ik heb de Monkeyfarm texturepack gedownload en daar past de skin niet bij. ik ga dus op zoek naar een nieuwe skin. De banner mag je dus nog even laten zitten, graag zou ik wel een avatar willen. lukt dat?

UrGoNeLoL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...