Spring naar bijdragen

Vandaag, precies een jaar geleden......


Flodder450

Aanbevolen berichten

Nice!

Wist het al dat het rond deze tijd een jaar geleden was,

zei je in je interview ;)

Hoelang deed je eigenlijk erover?

Wel jammer dat het weg is, maar de screenshots

maken het wel een beetje goed ;)

7 maart (uitlijnen grondplan, eerste laag stenen leggen)

tot 19 Augustus (Westgevel af), echt gewoon een paar uur voordat ik in de trein stapte naar Keulen toe :P


91mmpc.png

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig project. Ik begrijp dat het niet meer bestaat? De screens zijn in ieder geval mooi.

Serverdrukte is momenteel heel groot en zorgt voor een hoop lagg. Mobs lopen zelfs maar amper en dat is best wel hinderlijk. Persoonlijk vind ik het niet erg dat get rustiger zou worden, maar ik vraag me af waarom het rustiger zou worden. Torchcraft staat op 1 in de NL serverlijst en ik gok dat dat nog best even blijft. Geen aanleiding voor een afnemend aantal nieuwe gebruikers. Zelf draai ik ongeveer anderhalve week intensief mee, en heb zeker veel plezier op de server. Dank daarvoor!

UrGoNeLoL

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig project. Ik begrijp dat het niet meer bestaat? De screens zijn in ieder geval mooi.

Serverdrukte is momenteel heel groot en zorgt voor een hoop lagg. Mobs lopen zelfs maar amper en dat is best wel hinderlijk. Persoonlijk vind ik het niet erg dat get rustiger zou worden, maar ik vraag me af waarom het rustiger zou worden. Torchcraft staat op 1 in de NL serverlijst en ik gok dat dat nog best even blijft. Geen aanleiding voor een afnemend aantal nieuwe gebruikers. Zelf draai ik ongeveer anderhalve week intensief mee, en heb zeker veel plezier op de server. Dank daarvoor!

UrGoNeLoL

Project is verloren gegaan met alles wat er omheenstond met de mapreset van afgelopen herfst...ik heb m nog wel als schematic :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom denk je dat?

Als het gebeurt dan duurt het nog een paar jaar

Maar je kan niet eewig sucsess vol zijn alleen ik en maarteblijven wel trouw aan torchcraft

E flodder leuk om het weer te zien ik heb het een tijdje beken is en op sigleplayer na proberen te bouwen

Die was lelijk.moet nog veel leren kwa bouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Als het gebeurt dan duurt het nog een paar jaar

Maar je kan niet eewig sucsess vol zijn alleen ik en maarteblijven wel trouw aan torchcraft

E flodder leuk om het weer te zien ik heb het een tijdje beken is en op sigleplayer na proberen te bouwen

Die was lelijk.moet nog veel leren kwa bouwen

mij niet vergeten he!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...