Spring naar bijdragen

Reszs

UltraGod
  • Aantal bijdragen

    174
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    7

Over Reszs

  • Rang
    Vast lid
  • Verjaardag 20-04-1889

Contact Methods

  • Discord
    Discord: Reszs#9626
  • Minecraft naam
    Reszs

Profile Information

  • Interesse's
    Beschermer in hart en nieren!
  • Geslacht
    Vrouw

Recente profielbezoeken

1868 profielweergaven
  1. Ideeën voor Prison update!

    In theorie klinkt dat tof alleen in de werkelijkheid gaat dat niet werken. De gangs zijn nu zo onverdeeld doordat er mensen gestopt zijn of haast niet spelen. Je blijft dan een leidende gang houden die bijna elke war gaat winnen. Misschien de eerste 3 keer word er goed gebruik van gemaakt maar daarna niet meer. Ik zou er zeker een voorstander voor zijn als er voldoende gangs waren die gewaagt zijn aan elkaar maar die zijn er op het moment niet. Bovendien hou je dan dat de meest mensen alsnog in de gewone pvp arena blijven waardoor de stuff van zelfde waarde blijft en dus haast niks waard is. Users houden er niet van om bijv. 3vs3 te spelen maar willen juist altijd met meerdere op 1 gaan. En dan zou een beginnende groep users nooit een ervaren speler kunnen killen en looten. Zelf zou ik ervoor kiezen om drops aan te zetten en events organiseren waarbij het niet om de loot gaat maar wie er wint. Zo kunnen de spelers die drops uit willen die over het algemeen bijna niet pvp ook pvpen zonder dingen te verliezen. Zulke events zoals ik in me topic heb beschreven kan je dan wekelijks houden en dan elke keer afwisselen met een andere.
  2. Ideeën voor Prison update!

    Users hoeven ook niet met een max setje te gaan pvpen. Het is aan de users zelf wat ze willen riskeren om eventueel kwijt te raken of juist meer spullen mee te willen winnen. Door drops aan te zetten worden de minder goede sets ook meer waard. De reden dat mensen tegenwoordig op prison graag mending op hun armor willen is omdat ze dan maar 1 setje hoeven te hebben omdat ze hem toch niet kunnen verliezen wat de minder sterke stets vrijwel waardeloos worden. Bovendien blijft het alsnog de keuze van die user met wat voor spullen ze willen pvpen. Alleen weet ik wel dat nu een full mending set alleen betaalbaar is voor rijke ranked users waardoor het voor de users juist geen rede heeft om in de pvp te gaan omdat hun sets uiteindelijk wel breken en dat van de mensen met mending armor niet. Laten we voorop stellen dat het de keuze van de user is om zonder of vrijwel zonder spullen erop in te gaan. De k/d ratio is misschien van belang voor de gene die veel pvpt maar voor de users zonder stuff maakt het hun toch niet uit en de k/d heeft geen waarde het laat alleen de verhouding zien tussen je kills en deaths. Een goede k/d ratio hoeft niet te betekenen dat die speler goed is in pvp. Ook zal een groep met users met redelijk slechte stuff wel een goede speler kunnen doden waar ze op het moment niks aan hebben omdat die goede user toch zijn stuff houd en er binnen 3 seconden weer is. Met item drops zou die goede user toch denken of het slim is om erin te gaan. Hierbij gaan ze dan kijken is mijn stuff het waard om te verliezen voor die paar punten voor me k/d ratio. Tegen het straffen van users die er graag op in willen springen ben ik volkomen op tegen de users doen niks fout die erop in willen springen en de gene die hun killt doet ook niks fout dit hoort eenmaal bij pvp. Er zullen altijd "noobs" en "legends" zijn. Minecraft heeft inderdaad een gedeelte van de pvp community om zeep geholpen maar de huidige pvp beslissingen van torchcraft helpen daar ook niet bepaald bij. Mensen die voor pvp komen zijn ook al geleaved of bijna gestopt omdat er gewoon geen goede beslissingen over worden gemaakt. Als je mijn topic goed had gelezen had ik al aangegeven dat je bij het aanzetten van de pvp drops ook de gangs moet limiteren met allianties en useraantallen met nog een aantal andere ideeen. Ook heb ik al events in mijn hoofd die ik ook al in het topic heb beschreven. Voor events zou je inderdaad zoiets als last man standing kunnen doen zoals ik al zei in mijn topic. Maar prison draait om in een groep samen te werken voor geld verdienen en de pvp te domineren. Voor events op prison zou dit inderdaad goed helpen en ik ben hier dus ook een voorstander van. Als je mijn ideeen voor ingame events uitgebreider wilt horen als wat ik in mijn topic heb beschreven zou ik daar nog een stuk over schrijven. Events op gamemodes zijn effectiever voor de spelers actief te houden vanplaats een aparte event gamemode te maken naar mijn mening.
  3. Ideeën voor Prison update!

    Top spag dat je mijn ideeen samenvat! Geweldig geschreven en beargumenteerd. Hier doel ik dus al tijden op maar mensen snappen het niet of willen het niet snappen! Precies wat je zegt! ik heb dit topic geopent op prison te verbeteren en met ideeen te komen daarvoor. Het is zonde dat elk idee meteen zal worden afgekeurd. Dit is slechts alleen het pvp gedeelte nog maar.
  4. Ideeën voor Prison update!

  5. Ideeën voor Prison update!

    In het verleden toen de drops aan stonden werd er meer gepvpt dan nu en waren de spullen nog geld waard. de kit die je nu krijgt bij je rank is bijna niet meer van waarde. Je houd altijd dat nieuwe users een nadeel hebben maar bij een drop arena kunnen nieuwe spelers wel samenwerken en alsnog een goed iemand killen. Pvp is altijd al bedoeld in minecraft om te laten zien wie er beter is in vechten en om iemand spullen te krijgen als je de arena no drops houd is een van die aspecten dus weg. Er waren zat gangs die kwamen ook voor pvp maar zijn nu gestopt of komen nauwelijks online omdat ze hun rank al gemaxed hebben en wachten op nieuwe mines en de pvp voor hun niet meer leuk is omdat ze toch geen loot kunnen krijgen.
  6. Ideeën voor Prison update!

    Ik vraag om een mening maar beargumenteer het dan ook goed ;)
  7. Ideeën voor Prison update!

    Vind het wel een beetje apart dat iemand die niks van prison af weet tegen is dat de no drops area weg gaat. je speelt niet eens de gamemode. Als je een beetje verstand hebt weet je dat drops aan moeten is beter voor de pvp en de economie. plus ranked mensen gaan minder teamen omdat ze elkaar juist willen looten. Hoeveel servers zie je met no drops arena?
  8. Ideeën voor Prison update!

    Wel grappig dat iedereen alleen op het pvp gedeelte ingaat terwijl de economie ook verbeterd moet worden en er meer doelen moeten komen
  9. Ideeën voor Prison update!

    Beste lezer, Aangezien ik prison een leuke gamemode vind heb ik hier word punten om prison nog leuker te maken. Hieronder geef ik mijn mening en ideeën over wat ik graag zou willen zien. En zou graag willen helpen bij het mogelijk maken van deze ideeën. Pvp Aangezien de prison pvp nu redelijk inactief is wil ik zorgen dat het actiefer word en er meer pvp gang terug gaan komen. · Nieuwe pvp arena met item drops, No drops pvp arena verwijderen · Het limiet van gangleden verlagen (gangleden upgraden kopen met ingame coins) · Een shop toevoegen voor potions of het makkelijker maken om eraan te komen · Regennen via pots en niet via food, ook foodbar fixen het gaat er te snel af · Rennen fixen, veel mensen hebben last dat hun sprint automatisch stopt · Gang buffs toevoegen, bijv + 10% speed in groep van 4 personen of dat er een item komt met support buffs voor in pvp. · Een limit zetten op aantal ally’s dat voorkomt dat het 3 gangs tegen 1 word · Airdrop event toevoegen · Cooldown op armor/sword/bow kits verlagen · Last man standing event no item drops · Escape event · De /g fight en /g home een doel geven · Selling heads toevoegen Dit zijn persoonlijke veranderingen die ik graag wil zien. Item drops aan omdat er niet gepvpt word haast en hierdoor alle kits opgeslagen worden niet worden gebruikt. Door item drops aan te zetten hebben users ook een kans om loot te krijgen van pvp aangezien hun geen kit hebben. Voor de mensen die toch geen item drops willen kan dan een “Last man standing” event geworden houden de winnaar kan dan bijvoorbeeld loot uit items of ingame coins ontvangen. Ik zou graag een cooldown willen zien op de kits omdat er mensen nu chesten vol armor hebben en ze genoeg hebben voor weken te kunnnen pvpen waardoor users geen kans meer hebben en door item drops aan te zetten zullen deze mensen meer items verliezen. Gang buffs lijkt me persoonlijk leuk alleen weet ik niet in hoeverre dat mogelijk is om toe te passen en welke geschikt zijn kom ik later op terug als mensen het een tof idee vinden. Air drops event is dat er een aantal chesten zijn verstopt in een speciale arena waar mensen een random spawn in krijgen. De persoon die er als laatst uit komt moet minimaal 3 minuten op de capture point staan (een helicopter) als de persoon het 3 minuten heeft volgehouden heeft deze persoon het event gewonnen. Aan dit event kan je bijvoorbeeld items of coins als loot aan verbinden of een prefix van [Airdropking] bijvoorbeeld. Het escape event dat ik heb bedacht is dat we een /warp maken naar het event en dat het een gevangenis is die elk event veranderd waardoor er elke keer een nieuwe uitgang is. De persoon die als eerste dan ontsnapt kan loot krijgen uit items of ingame coins. In een mogelijke nieuwe warp pvp zou ik graag een een verlaten gevangenis waar rellen zijn uitgebroken. Een bossfight toevoegen die boss kan je dan verslaan met een bepaald aantal users. De boss heeft dan ability’s die hij kan gebruiken tegen de spelers. Als je nog een stapje verder wilt gaan kun je mobarena toevoegen. Met door de server toegevoegde kits waarmee je kan vechten tegen mobs. Je hebt verschillende waves en bij elke wave word het moeilijker en bij elke 5 waves of elke 10 waves komt er een bos. De persoon die de boss last hit krijgt daarvan bijvoorbeeld dan 1000 ingame money. Ook de users die tegen de mobs vechten krijgen hieruit ability’s om tegen de mobs te vechten. Hoe langer je leven blijft hoe meer resources of ingame coins je verdient. Mijn andere ideeën over pvp lijken me van zelfsprekend. Mijn ideeen over de opgenoemde events zijn slechts ideeen en kunnen veranderd worden naar op welke manier het beste een leuke toevoeging geeft aan de gamemode. De events moeten niet dagelijks zijn maar om de zoveel dagen en je kan afwisselen met events. Voor deze ideeën mogelijk te maken zou ik graag willen helpen in zover dat kan in het geval als het toevoegd zal worden. Economie/Mines Dit is mijn mening over de mines en economie op prison je kan er eens of oneens mee zijn. Persoonlijk vind ik dat de mines moeten veranderen. Het doel van prison is minen voor een hogere rank met betere ores in die mine waardoor je sneller geld kan verdienen. Dit hele doel haal je weg zodra je een rank als [UltraGod] koopt. Dan heb je al de beste mine die er bestaat en heb je vrij weinig nog aan je gewone mine levels. Ik zou graag een aantal ranks willen zien na Z die duur zijn en per mine omhoog een aantal procent beter word dan de [UltraGod] mine of dat je na de rank Z een aantal procent fortune erbij krijgt waardoor je meer verdient in je huidige mines. Item drops aan zetten zorgt ook voor dat de prijs pvp spullen omhoog gaat. In de huidige warp shops zijn deze items nu weinig waard en worden die bijna tot niet verkocht omdat iedereen genoeg heeft omdat ze hun kits maar blijven sparen in chesten en niet kunnen verliezen. Een gang mine toevoegen afhankelijk van je gang level waar speciale blokken te vinden zijn. Als het mogelijk is zou je ook resource upgrades kunnen verkopen voor deze mine om meer van een bepaald blok erin te krijgen. Buffs Het lijkt me leuk om de volgende buffs toe te voegen die je alleen kan gebruiken in de plotwereld. Deze buffs moet je inlocken met ingame coins. En kan je dan ook upgraden met ingame coins. · Haste buff · Speed buff · Jump buff Het unlocken van meer dingen lijkt me ook wel leuk dat je bijvoorbeeld met ingame coins een aantal upgrades kan kopen. · Gang warp vanplaats 1 warp 2 warps · Member limiet verhogen · Een gang vault waar je hele gang in kan kijken die je kan upgraden van 1 chest naar doubble chest net als /enderchest maar dan voor je gehele gang Door deze ideeen heb je meer aan geld op prison. Missies Dat je net als op skyblock missies krijgt die je kan voltooien. Bijvoorbeeld 3 dagelijkse missies en 1 wekelijkse missie. Voorbeelden van missies: · Verzamel 5 stacks iron ores · Kill 3 spelers En zo kan je heel veel missies bedenken net als op skyblock. Via deze missies zou je dan ook ingame coins of items kunnen verdienen. Als het mogelijk is kan je er ook een top van maken van welke spelers meeste missies voltooid heeft. Topvoter De topvoter rank zou ik ook graag terug willen zien op de server. Als beloning kan je de topvoter van alles geven bijvoorbeeld een NPC in de lobby of op een gamemode naar keuze op spawn voor een maand tot de volgende topvoter! __________________________________________________________________________________ Dit waren mijn ideeen voor prison. Ik weet niet in hoeverre alles mogelijk is om uit te voeren maar zou graag willen helpen waar dat kan. Deze ideeën zijn in het klein beschreven als mensen het leuk vinden werk ik ze in het groot uit. Laat weten wat je ervan vind of wat jij nog mist in dit bericht of wat jij graag zou willen zien.
  10. Wie zei dat ook al weer?!

    doe de licht dicht
  11. Stel je voor

    prison.
  12. Ik stel me even voor

    Hoi ik ben Lander uw nederlands docent voor dit jaar
  13. Autistic Edgelord

    hi im gay
  14. Vragen topic

    Dat staat in de informatie van het event ;)
×