Spring naar bijdragen

Reszs

UltraGod
  • Aantal bijdragen

    187
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    9

Over Reszs

  • Rang
    Vast lid

Contact Methods

  • Discord
    Discord: Reszs#9626
  • Minecraft naam
    Reszs

Profile Information

  • Interesse's
    Beschermer in hart en nieren!
  • Geslacht
    Vrouw

Recente profielbezoeken

2415 profielweergaven
  1. Reszs

    irukandji0809 - Nieuw in Minecraft

    33?
  2. Reszs

    Ik stel me voor

    Pap wat doe jij hier?
  3. Reszs

    gedrag op Skyblock

    Ik kan alleen maar zeggen een dealer is op de plek waar interesse in het product is
  4. Reszs

    Torchcraft factions

    Speelde vroeger ook faction. Het zal denk ik niet terug komen de meerderheid van het staffteam zijn niet echt pvp spelers jammer genoeg.
  5. Reszs

    Hoe ik TC nu zie.....

    Denk dat bijna iedereen een beeld kan schetsen hoe torchcraft eruit zal zien als het zo door gaat. Verandering is inderdaad nodig maar merk dat de motivatie weg is bij veel mensen. Kijk bijv. naar prison en kitpvp waar niks gebeurt kwa updates de laatste maanden.
  6. Reszs

    Teleurstelling...

    Zou me niks verbazen als het wel zo was Ookal zal ik zelf dan iemand muten voor taalgebruik en niet jailen zo kan de speler niet verder spelen het is slechts taalgebruik geen hacks of misbruiken van buggs.
  7. Reszs

    Teleurstelling...

    Bravo!
  8. Reszs

    Teleurstelling...

    je hebt gelijk maar word toch niks gedaan
  9. Reszs

    Ideeën voor Prison update!

    Misschien is het wel een leuk idee om vanaf een bepaalde rank bijvoorbeeld godlike++ /fly bruikbaar te maken op spawn aangezien je daar makkelijker mee de map kan verkennen en het geen voordelen geeft op andere users omdat er toch warps zijn. En /tpa aanzetten in de spawnwereld. in tijden van events kan je dit uitzetten tijdelijk!
  10. Reszs

    Ideeën voor Prison update!

    Ja volgensmij zitten we wel een beetje op 1 lijn alleen zoals het nu eruit ziet lijkt het net de pvp van survival1 en komt t over dat geen enkele staff de pvp community of pvp in t algemeen iets boeit. Er komen soms nog oude pvpers en faction/kitpvp spelers online die mij herkennen en dan zien ze gewoon dat er niks is veranderd in positieve zin voor hun. Ik zou daarom ook best willen helpen om de ideeen uit te werken om de gamemode te verbeteren. Een verhaallijn in prison zou je bijvoorbeeld in delen kunnen opsplitsen. Bijvoorbeeld dat de verhaallijn begint bij rank A en dat je dat verhaal doorzet tot het volgende doel in prison meer mines unlocken en rank G voor een plot unlocken. Per zoveel ranks zou je de quests moeilijker kunnen maken. Topvoter hoop ik zelf heel erg dat het terug komt. Mensen krijgen dan een doel om voor te voten omdat iedereen wel graag een unieke rank wilt hebben. Op prison kan je bijvoorbeeld doen punten te sparen en daarmee dan goed armor, pickaxes of ores te unlocken met je vote punten. Vind het een beetje jammer dat de meesten alleen op item drops in gaan terwijl ze de gamemode niet of nauwelijks spelen en ook niet pvpen!
  11. Reszs

    Ideeën voor Prison update!

    Dat heb ik ook al gezegt in mijn topic dat de gangsleden verlaagd moeten worden om te zorgen dat er meer actieve gangs moeten komen. Wel moeten er dan ook meer aanpassingen komen zoals een limiet zetten op aantal allianties. Zou dan je idee graag willen zien in een update betwijfel of het effectief zal zijn! Ik vind dat er een verandering in moet komen want de huidige beslissingen leiden tot weinig tot geen positief resultaat. Over het algemeen over alle users zullen ze het misschien leuker vinden maar het is totaal niet goed voor de pvp en economie van de server en de meeste van die spelers zullen niet veel actief zijn in de pvp en dan zullen de mensen die het meest gebruik maken van de pvp benadeeld worden. Heb ook al in me topic gezegt om gangwars aan te zetten maar als dat de enige vorm van item drops zal zijn veranderd de huidige economie nog steeds niet zo veel en blijven mindere goede sets niks waard en hebben de ranks nog steeds niet veel aan hun kits omdat ze dan nog steeds grotendeels alleen maar opgeslagen worden in hun base. Je geeft aan om voor betere rewards te stellen voor gangwars dan normale pvp. De rewards van de normale pvp worden bepaald door de users waar zij mee gaan pvpen. Voor rewards in vorm van coins of stuff ben ik ook een voorstander van bij genoemde events en gangwars. Wel moeten er events komen voor gangwars dan anders word er simpelweg geen gebruik van gemaakt denk ik. De eerste paar keer misschien daarna niet meer omdat er dan altijd een leidende groep is waar niemand tegen durft zoals nu ULTRAKRYM op prison omdat die groep gewoon te groot is. De beste pvpers van de gamemode vormen dan een team en dan durft niemand tegen hun en hebben ze niks aan die verandering. Dit ligt inderdaad ook deels aan de spelers zelf omdat ze altijd het beste willen zijn.
  12. Reszs

    Ideeën voor Prison update!

    In theorie klinkt dat tof alleen in de werkelijkheid gaat dat niet werken. De gangs zijn nu zo onverdeeld doordat er mensen gestopt zijn of haast niet spelen. Je blijft dan een leidende gang houden die bijna elke war gaat winnen. Misschien de eerste 3 keer word er goed gebruik van gemaakt maar daarna niet meer. Ik zou er zeker een voorstander voor zijn als er voldoende gangs waren die gewaagt zijn aan elkaar maar die zijn er op het moment niet. Bovendien hou je dan dat de meest mensen alsnog in de gewone pvp arena blijven waardoor de stuff van zelfde waarde blijft en dus haast niks waard is. Users houden er niet van om bijv. 3vs3 te spelen maar willen juist altijd met meerdere op 1 gaan. En dan zou een beginnende groep users nooit een ervaren speler kunnen killen en looten. Zelf zou ik ervoor kiezen om drops aan te zetten en events organiseren waarbij het niet om de loot gaat maar wie er wint. Zo kunnen de spelers die drops uit willen die over het algemeen bijna niet pvp ook pvpen zonder dingen te verliezen. Zulke events zoals ik in me topic heb beschreven kan je dan wekelijks houden en dan elke keer afwisselen met een andere.
  13. Reszs

    Ideeën voor Prison update!

    Users hoeven ook niet met een max setje te gaan pvpen. Het is aan de users zelf wat ze willen riskeren om eventueel kwijt te raken of juist meer spullen mee te willen winnen. Door drops aan te zetten worden de minder goede sets ook meer waard. De reden dat mensen tegenwoordig op prison graag mending op hun armor willen is omdat ze dan maar 1 setje hoeven te hebben omdat ze hem toch niet kunnen verliezen wat de minder sterke stets vrijwel waardeloos worden. Bovendien blijft het alsnog de keuze van die user met wat voor spullen ze willen pvpen. Alleen weet ik wel dat nu een full mending set alleen betaalbaar is voor rijke ranked users waardoor het voor de users juist geen rede heeft om in de pvp te gaan omdat hun sets uiteindelijk wel breken en dat van de mensen met mending armor niet. Laten we voorop stellen dat het de keuze van de user is om zonder of vrijwel zonder spullen erop in te gaan. De k/d ratio is misschien van belang voor de gene die veel pvpt maar voor de users zonder stuff maakt het hun toch niet uit en de k/d heeft geen waarde het laat alleen de verhouding zien tussen je kills en deaths. Een goede k/d ratio hoeft niet te betekenen dat die speler goed is in pvp. Ook zal een groep met users met redelijk slechte stuff wel een goede speler kunnen doden waar ze op het moment niks aan hebben omdat die goede user toch zijn stuff houd en er binnen 3 seconden weer is. Met item drops zou die goede user toch denken of het slim is om erin te gaan. Hierbij gaan ze dan kijken is mijn stuff het waard om te verliezen voor die paar punten voor me k/d ratio. Tegen het straffen van users die er graag op in willen springen ben ik volkomen op tegen de users doen niks fout die erop in willen springen en de gene die hun killt doet ook niks fout dit hoort eenmaal bij pvp. Er zullen altijd "noobs" en "legends" zijn. Minecraft heeft inderdaad een gedeelte van de pvp community om zeep geholpen maar de huidige pvp beslissingen van torchcraft helpen daar ook niet bepaald bij. Mensen die voor pvp komen zijn ook al geleaved of bijna gestopt omdat er gewoon geen goede beslissingen over worden gemaakt. Als je mijn topic goed had gelezen had ik al aangegeven dat je bij het aanzetten van de pvp drops ook de gangs moet limiteren met allianties en useraantallen met nog een aantal andere ideeen. Ook heb ik al events in mijn hoofd die ik ook al in het topic heb beschreven. Voor events zou je inderdaad zoiets als last man standing kunnen doen zoals ik al zei in mijn topic. Maar prison draait om in een groep samen te werken voor geld verdienen en de pvp te domineren. Voor events op prison zou dit inderdaad goed helpen en ik ben hier dus ook een voorstander van. Als je mijn ideeen voor ingame events uitgebreider wilt horen als wat ik in mijn topic heb beschreven zou ik daar nog een stuk over schrijven. Events op gamemodes zijn effectiever voor de spelers actief te houden vanplaats een aparte event gamemode te maken naar mijn mening.
  14. Reszs

    Ideeën voor Prison update!

    Top spag dat je mijn ideeen samenvat! Geweldig geschreven en beargumenteerd. Hier doel ik dus al tijden op maar mensen snappen het niet of willen het niet snappen! Precies wat je zegt! ik heb dit topic geopent op prison te verbeteren en met ideeen te komen daarvoor. Het is zonde dat elk idee meteen zal worden afgekeurd. Dit is slechts alleen het pvp gedeelte nog maar.
×