Spring naar bijdragen

hyperschildpad

Users
  • Aantal bijdragen

    12
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over hyperschildpad

  • Rang
    Nieuw

Contact Methods

  • Minecraft naam
    hyperschildpad

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. hyperschildpad

    Zeldzame items?

    Het lijkt allemaal wel leuker dan dat het werkelijk is. Op dit moment zijn er mensen die reeds in het bezit zijn van deze (voorlopig) extreem zeldzame items. Deze worden ook met een enorm hoge marktwaarde verkocht/gekocht. Als je deze met wat voor hoeveelheid dan ook verkrijgbaar maakt, zal dit een groot effect krijgen op de waarde van de blokken. De enigste optie is dus om ze helemaal niet verkrijgbaar te maken, zoals het nu al reeds is. Ik snap wel dat dit ook niet leuk is maar zonder een compensatie, die de moeite waard is, blijft dit gewoon oneerlijk tegenover de mensen die bijvoorbeeld al enkele van deze blokken hebben. (voor sommige spelers kan dit oplopen tot 200k of meer!) Zonder compensatie is dit dus niet verantwoord om deze blokken meer beschikbaar te maken. Niemand houdt ervan om zo veel geld te verliezen. Door de jaren heen zijn alle prijzen ook al omlaag gegaan waardoor het zeer moeilijk is geworden om snel in baltop te stijgen of gewoon al de 100k te halen. Hiermee wil ik maar zeggen dat het niet altijd slecht is om deze items, met de lage kwantiteit die er nu is, te houden aan de prijs die ze nu hebben. Het maken van een poll om dit probleem op te lossen lijkt mij dan ook niet gepast. Het is logisch dat de mensen die niet beschikken over deze items, ze beschikbaar willen maken. Dit wou ik vroeger ook. Ze hebben er ook niets aan te verliezen.
  2. hyperschildpad

    Een paar ideeën

    Wel, wij hebben allemaal god etc.. we kunnen het ook uit zetten als we echt survival willen spelen maar users hebben dat allemaal niet. Zij kunnen dan kiezen tussen een grotere uitdaging of gewoon rustig/ makkelijk kunnen spelen. Hoe hoger de difficulty, hoe hoger de spawnrates. Dwz dat als je een witch hut/ slime chunck/ ocean monument/ hebt die veel beter werken! Die dingen zullen volgens mij de economie ook positief en sterk beïnvloeden. De difficulty beïnvloedt ook de efficiëntie van een paar farms wat zeker handig is. Je moet miss wat meer op mobs letten maar met wat torches etc zijn ze toch weg. Niet zo'n groot probleem dus. Van zombie villagers kan je villagers maken... dus hoe meer het er zijn, hoe beter!
  3. hyperschildpad

    Een paar ideeën

    Beste spelers Zoals jullie wel weten staat de difficulty in beide werelden nu op easy, als het aan mij zou liggen stond het al lang op hard. Maar helaas kan ik dat niet. Maar ik had dus het idee om een moeilijke en een makkelijke wereld te hebben, aangezien we er 2 hebben is dat toch niet erg. De nieuwe zou dan in diff hard zijn en de oude in diff easy, je kan dan ook op de spawn 2 portals zetten waar je kan kiezen tussen hard of easy. Als je het mij vraagt zou het toch een grote verandering zijn en de manier van spelen toch wat veranderen Mijn andere idee was dat als je /spa typt je ook het haste || effect op je krijgt, dit is handiger omdat haste sneller is dan spa (voor stone etc) en spa soms wat hapert. wat denken jullie hierover? gr hyperschildpad
  4. Het zouden veel beter standaard prijzen worden... die alleen hoger mogen want nu een stack xp bottles voor 3... een stack obsidian voor 8.... dat trekt nergens op.
  5. hyperschildpad

    Storage Wars!

    Heel leuk idee!
  6. hyperschildpad

    Vote beloningen

    Als je 27 rewards gaat geven ga je uiteindelijk 1jaar mogen sparen voor het laatste ding te kunnen kopen...
  7. hyperschildpad

    Vote beloningen

    De ene spawer is meer waard dan de andere he
  8. hyperschildpad

    Vote beloningen

    Nouwja.. dit is mijn idee voor survival1: Elke keer dat je vote, 100cb en 10$, zo kunnen minder rijke mensen toch actief blijven in de economie en niet direct arm zijn, zo kan je toch +/- 210$ per maand verdienen. Het idee om dan 1 token = 50$ zou ik dan weer te veel noemen liever 5 tokens :) anders is het wel heel gemakkelijk om even +1200$ te maken per maand... Maarja... hier is het lijstje: 1 token = 1 dia of 100 prot blokjes (kiezen tussen de 2) 5 tokens = 50$ 10 tokens = 15 iron ores 15 tokens = 15 gold ore 20 tokens = 15 diamond ore of 2500 prot blokjes 25 tokens = zombie spawner 30 tokens = cave spider spawner 35 tokens = skelleton spawner 40 tokens = creeper spawner? (Weet dat jullie denken van WHY dat vind je niet eens in survival maar ze geven maar gunpowder en daar ben je niets mee... Maar het zou wel leuk zijn :p) 45 tokens = spawnegg polar bear 50 tokens = silverfish spawner 55 tokens = spawnegg shulker 60 tokens = dreagonhead 70 tokens = /kit enderdragon (deze kit zou de enderdagon kunnen laten doen spawnen zonder cristals te zetten 1x gebruiken) 80 tokens = volledig end portal 100 tokens = lightning staff :O Zo dat waren ze :D de laatste was maar een grapje :p maar het zou wel grappig zijn xD Hyperse groetjes Hyperschildpad
  9. hyperschildpad

    the end

    Ik heb juist eens rondgekeken en zag dat er veel discussie was over the end en dat we er niets mee kunnen doen... Wel, ik dacht dat ik dan ook maar iets zal zeggen :p Met de komst van 1.11 worden er dus ook zo.n soort shulker boxes ofzo toegevoegd, ik verwacht niet dat dit zou worden toegevoegd want dan is het /bp command dat je krijgt als je een rank koopt dus nutteloos. En dan zou het al minder nodig zijn om een rank te kopen. Ik heb ook gezien dat er iemand met het idee kwam voor 2 ends te maken, waarvan voor te exploren, waar je alleen mag hakken en niet kan claimen. Toch zou ik de gewone end beschermt laten om daar de griefing tegen te gaan (behalve de 4plaatsen die je nodig hebt om de draak te doen spawnen en de ruimtes voor die regeneratie ^lampen^ te kunnen schieten) als je dan de enderdragon verslagen hebt en het portal er staat om naar dat andere stuk end te gaan hebt, kan je beginnen minen en farmen. Zo kunnen er een bepaald aantal items ook op de markt komen wat (als deze een mooie VASTE prijs krijgen ook wat bijdragen voor de economie). Uiteraard kunnen de admins etc dan wel de eytra's weghalen zodat tc zijn inkomen ook niet verliest. In de andere end (de 2de) zou ik het dan anders aanpakken. Heel de end blijft beschermt maar wel weer dat je de enderdragon kan killen en terug laten spawnen. Maar deze keer zal de uitdaging groter kunnen zijn. Als daar de diff. nu eens op hard zou staan dan zouden de 'betere' (niet ik, ik ben een ramp) minecrafters die dragon kunnen killen en een betere ervaring kunnen hebben dan wanneer de diff. op easy staat. In die end zou ik dan ook een verlenging maken van /warp xp. In de xp warp kan je zo'n teleporteerding kunnen maken zoals bij /warp pvp die je kan leiden naar een enderman-xp farm. Ik ben bereidt om deze zelf te maken als dat gemakkelijker is voor de admins. Het zou een xp farm zijn die altijd aan staat en zeer effectief is. Wat vinden jullie van deze ideeën (als je er iets van snapt ?) groetjes hyperschildpad
×
×
  • Nieuwe aanmaken...